کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316110 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

نروژ به پشتیبانی از رادیو FM در رسانه‌ ملی پایان داد

نروژ‌ به نخستین کشوری بدل شد که به پشتیبانی از رادیو FM‌ در رسانه‌ی ملی خود پایان می‌دهد.

نروژ به پشتیبانی از رادیو FM در رسانه‌ ملی پایان داد

گزارش اخیر گاردین حکایت از آن دارد که نروژ‌ به‌صورت رسمی به نخستین کشوری بدل شد که به استفاده از رادیو FM در رسانه‌ی ملی خود پایان می‌دهد. گفته می‌شود این تغییر که مراحل ابتدایی آن در ماه ژانویه‌ی سال‌ جاری میلادی پایه‌گذاری شد، با هدف ارائه‌ی کیفیت صدای بهتر و کاهش هزینه‌های مربوط به رسانه‌‌های رادیویی صورت گرفته است. مقامات رسمی نروژ مدعی هستند که هزینه‌ی به‌کارگیری سیستم پخش رادیویی دیجیتال (DAB) یک‌هشتم هزینه‌های مربوط به سیستم‌های پخش رادیویی مرسوم است.

نخستین ایستگاه رادیویی دیجیتال نروژ در سال ۱۹۹۵ راه‌اندازی شد و در حال حاضر این کشور از ۳۱ ایستگاه رادیویی مبتنی بر DAB بهره می‌برد. آمارها حکایت از آن دارند که این فناوری در اروپا بیش‌تر از هر نقطه‌ی دیگر در دنیا شهرت دارد؛ چرا که به جز نروژ، ۴۰ کشور اروپایی دیگر نظیر بریتانیا، به‌صورت گسترده از آن بهره می‌برند.

با وجود مزایای گسترده‌ی فناوری DAB، تصمیم نروژ مبنی بر مهاجرت از سیستم‌های رادیویی مرسوم به سیستم‌های مبتنی بر DAB، به دلیل مشکلات فنی و نبود پوشش DAB در این کشور انتقاداتی به همراه داشته است. کاربران این کشور در خصوص هزینه‌‌های مربوط به خرید گیرنده‌های جدید نیز ابراز نارضایتی کرده‌اند؛ گفته می‌شود که هزینه‌ی خرید گیرنده‌ی جدید بین ۱۲۰ تا ۲۳۵ دلار خواهد بود. طبق اعلام Digitalradio Norge، به‌عنوان بخشی از سیستم رادیویی عمومی نروژ، تنها ۴۹ درصد از افراد در حال رفت‌وآمد در سطح شهرهای نروژ قادر به گوش فرا دادن به DAB در خودروهای خود هستند.

پژوهش‌ها حکایت از آن دارند که تعداد شهروندان نروژی که روزانه‌ از رادیو استفاده می‌کنند، در طول یک سال، حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است. وضعیت برای NRK، ایستگاه رادیویی ملی نروژ وخیم‌تر از این آمار گزارش می‌شود؛ به‌طوری که در حال حاضر، تعداد شنوندگان این ایستگاه رادیویی حدود ۲۱ درصد نسبت به گذشته کاهش یافته است. با این حال، آمار یادشده نمی‌تواند وضعیت را به‌طور کامل توصیف کند؛ چرا که به گزارش Digitalradio Norge، از اواسط ماه سپتامبر تاکنون، مردم نروژ‌ حدود ۶۲۰ هزار رادیوی مبتنی بر DAB‌ خریداری کرده‌اند؛ البته این سازمان اقرار می‌کند که در جریان مهاجرت به سیستم DAB، بسیاری از ایستگاه‌ها با ریزش مخاطب مواجه شده‌اند؛ اما وضعیت پس از آنکه بسیاری از مردم دستگاه‌های سازگار با DAB خریداری کرده‌‌اند، بهبود یافته است.

اوله‌یورگن تُرومارک از Digitalradio Norge‌ می‌گوید:

 [مهاجرت به سیستم DAB] تغییر بزرگی محسوب می‌شود و باید به مخاطبان خود فرصت سازگار شدن با آن بدهیم. با هر جابه‌جایی که در مناطق مختلف ایجاد می‌کردیم، در ابتدا مخاطبان کاهش پیدا می‌کردند و سپس افزایش می‌یافتند.

باید خاطرنشان کنیم که مهاجرت به DAB تنها در ایستگاه‌های ملی انجام شده است و در حال حاضر بسیاری از ایستگاه‌های محلی نروژ کماکان از سیستم‌های مبتنی بر رادیو FM‌ بهره می‌برند. اگرچه نروژ به‌عنوان نخستین کشور، دست به چنین تغییری زده است؛ اما به‌طور حتم آخرین کشور نخواهد بود؛ چرا که پیش‌بینی‌ می‌شود کشورهای اروپایی دیگری نظیر بریتانیا، دانمارک و سوییس طی چند سال آینده به سیستم DAB‌ مهاجرت کنند. پشتیبانی از رادیوی دیجیتال از سال ۲۰۰۵ در ایالات متحده نیز روند فزاینده‌ای به‌خود گرفته است؛ اما رادیوی FM کماکان در برخی نقاط این کشور، محبوبیت خود را حفظ کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39890 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/09/26 تعداد مشاهده: 2551
سافت گذر