کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316161 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادغام برنامه‌های iOS و macOS در سال ۲۰۱۸

بر اساس گزارش‌های موجود، اپل در سال 2018، اپلیکیشن‌های آی.اُ.اس و مک اُ.اس را ادغام خواهد کرد.

ادغام برنامه‌های iOS و macOS در سال ۲۰۱۸

اکنون هفت سال از عرضه آی‌پد توسط اپل و اینکه این شرکت سیستم‌عامل آیفون را بر اساس نسخه قدرتمند مک انتخاب کرد، می‌گذرد و به نظر می‌رسد زمان آن فرارسیده است که این شرکت برنامه‌های مربوط به این پلتفرم‌های جداگانه را ادغام و یکپارچه‌سازی کند.
بر اساس گزارش بلومبرگ، نسخه بعدی Mac OS که انتظار می‌رود با شماره 10.14 معرفی گردد، قابلیت اجرای برنامه‌هایی که در اصل برای دستگاه‌های iOS توسعه یافته بودند را خواهد داشت.

بر اساس گزارش‌های موجود، Mac OS می‌تواند فضایی برای یک برنامه ایجاد کند تا به راحتی بر روی آیپدها، آیفون‌ها و مک‌ها اجرا شده و به صورت خودکار رابط را برای نمایش تصحیح نماید.
این موضوع همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به جای حفظ قابلیت‌ها و ایجاد ارتباط میان برنامه‌ها، بر ایجاد آن تمرکز کنند.

اپل از همان نخستین روزهای عرضه iOS، مبنای خود را بر این انتقال گذاشت. این پلتفرم موبایل، از ابتدا با استفاده از نسخه‌های سفارشی OS X اپل و ابزارهای توسعه ساخته شد و  Mac OS تا به حال از قابلیت‌هایی استفاده نموده که تمام آن‌ها در اصل مربوط به iOS است.
البته تا به حال، تفاوت‌هایی در زمینه قدرت رایانش و طرح‌های ورودی وجود داشت که باعث می‌شد این پلتفرم‌ها از یکریگر جدا بمانند،‌ اما به نظر کارشناسان، شرایط برای تلفیق آنها در حال حاضر کاملاً مهیاست.

در آخرین دستگاه‌های iOS -که مجهز به پردازنده‌های ARM سری A اپل هستند- عملکرد CPU و GPU برابر با پردازنده‌های اینتل است و این امکان برای تبلت‌ها و گوشی‌ها ایجاد شده تا برنامه‌های دسکتاپ یا لپ‌تاپ را بدون هیچ‌گونه مشکلی اجرا کنند.
 
البته هنوز معلوم نیست که آیا مک‌ها در ابتدا، برنامه‌های iOS را در یک پنجره شبیه‌ساز اجرا می‌کنند یا به آنها نیاز دارند تا با ورودی مخصوص مک سازگار شده و قابلیت‌ها را نمایش دهند.
نسخه‌های جدید Mac OS در ماه ژوئن و در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل معرفی شده و نسخه‌های نهایی مربوط به آن، پاییز هر سال منتشر می‌گردد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39986 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1396/10/04 تعداد مشاهده: 2169
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر