کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316163 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیائومی با ارزش ۱۰۰ میلیارد دلاری در پی ورود به تالار بورس است

شیائومی که با لقب اپل چین نیز شناخته می‌شود، در پی آن است تا با ارزش ۱۰۰ میلیارد دلاری وارد تالار بورس شود و سهام خود را به‌‌صورت عمومی عرضه کند.

شیائومی با ارزش ۱۰۰ میلیارد دلاری در پی ورود به تالار بورس است

شیائومی در زمره‌ی بزرگ‌ترین کمپانی‌هایی قرار دارد که در کشور چین متولد شده‌ است و گوشی‌های هوشمند باکیفیتی را با قیمت بسیار منطقی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این کمپانی که یک استارتاپ به شمار می‌رود، هنوز وارد بازار سهام نشده و در واقع یک کمپانی خصوصی است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شیائومی در پی انتخاب و مذاکره با بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری است تا اقدامات لازم در جهت عرضه‌ی اولیه‌ی سهام خود را انجام دهد. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که مؤسساتی نظیر مورگان استنلی، گلدمن ساکس، کردیت سوئیس و دویچه بانک، از جمله‌ شناخته‌شده‌ترین بانک‌ها و مؤسسات مالی هستند که وظیفه‌ی انجام اقدامات لازم برای برای عرضه‌ی اولیه سهام شیائومی را برعهده دارند. البته شنیده‌ها حکایت از این دارند که این کمپانی چینی در پی آن است تا بانک‌های چینی را نیز در فرایند عرضه‌ی عمومی سهام خود دخالت دهد. انتظار می‌رود عرضه‌ی عمومی سهام شیائومی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ رنگ واقعیت به خود بگیرد.

شیائومی پس از کمپانی‌های هواوی، اوپو و ویوو در جایگاه چهارم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند در کشور چین قرار دارد. این کمپانی حتی لقب اپل چین را نیز به دوش می‌کشد که نشان از سیاست‌های موفق و همچنین علاقه‌ی مدیرعامل این کمپانی برای شبیه شدن به اپل دارد؛ شیائومی پس از تولید گوشی‌های هوشمندی شبیه به آیفون‌های اپل در سال ۲۰۱۴، این لقب را گرفت. در سال ۲۰۱۴ شیائومی با توجهی که به سوی خود جلب کرده بود، لقب محبوب‌ترین برند گوشی در کشور چین را از آن خود کرد، حال آنکه هواوی در سال ۲۰۱۵ موفق شد به لطف نکسوس ۶ پی جایگاه شیائومی را از آن خود کند.

لی جون، مدیرعامل و مؤسس شیائومی، ابتدای سال ۲۰۱۷ با انتشار نامه‌ای به سهامداران، به این نکته اشاره کرد که این کمپانی در چند سال گذشته رشد بسیار سریعی تجربه کرده است؛ حال آنکه مشکلات ایجادشده در چرخه‌ی تولید محصولات در کنار ظهور رقبای نوپا اما قدرتمند در کشور چین باعث شده است شیائومی آنچنان که باید نتواند به راه خود ادامه دهد. شیائومی با در اختیار داشتن ۱۴ درصد از کل بازار چین همچنان بالاتر از اپل در این کشور قرار دارد؛ حال آنکه هواوی با در اختیار داشتن سهم ۱۹ درصدی، بسیار جلوتر از رقیبش حرکت می‌کند.

لی جون پیش‌بینی کرده بود که شیائومی طی سال ۲۰۱۷ درآمدی ۱۵.۵ میلیارد دلاری کسب کند که این مهم در کمتر از ۱۰ ماه محقق شد. شیائومی در بازار چین از جایگاه اول فاصله گرفته است؛ اما شاهد این موضوع هستیم که این کمپانی در هند بسیار پررنگ ظاهر شده و موفق به قرارگیری در میان سه کمپانی برتر بازار هند شده است. 

به گزارش بلومبرگ، شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای ورود به بازار آمریکا است؛ ولی سرنوشت رقم‌خورده برای کمپانی رقیبش برای ورود به بازار آمریکا، باعث شده این کمپانی نیز سیاستی محتاطانه در این خصوص در پیش بگیرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40244 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/10/26 تعداد مشاهده: 2573
کلید واژه ها:
سافت گذر