کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیائومی درصدد عرضه اولیه سهام با ارزش ۱۰۰ میلیارد دلاری است

گزارش‌های منتشر شده از تصمیم شیائومی برای واگذاری عمومی بخشی از سهام این شرکت در نیمه‌ی دوم سال حکایت دارند.

شیائومی درصدد عرضه اولیه سهام با ارزش ۱۰۰ میلیارد دلاری است

شایعه‌ی سهامی عام شدن شیائومی مدتی است که در منابع مختلف منتشر شده بود و حالا احتمالا در نیمه‌ی دوم سال جاری این شایعه به حقیقت بدل شود. هدف شیائومی از این اقدام دریافت اعتباری صد میلیارد دلاری در واگذاری عمومی اولیه است. به غیر از شیائومی چند شرکت چینی دیگر نیز امسال سهامی عام می‌شوند و تقریبا مقصد مورد علاقه‌ی تمام آن‌ها هنگ‌کنگ است. شیائومی هفته‌ی گذشته جلسه‌ای در خصوص شروع واگذاری عمومی اولیه برگزار کرده است.

شرکت چینی به احتمال زیاد هنگ‌‌کنگ را به عنوان محل برگزاری این واگذاری سهام انتخاب خواهد کرد. گفته می‌شود شیائومی، مورگان استنلی و گلدمن ساچز و چند مؤسسه‌ی سرمایه‌گذاری برتر دیگر را به عنوان حامی مالی این واگذاری انتخاب کرده است؛ هرچند تا‌کنون هیچ تأیید رسمی از سوی شیائومی در خصوص این جزئیات منتشر نشده است. احتمالا در ماه‌های آتی جزئیات بیشتری در خصوص مراسم واگذاری عمومی اولیه شیائومی منتشر خواهد شد.

با اینکه شیائومی بیشتر از هرچیز به عنوان یک برند گوشی هوشمند مطرح است، کارنامه‌ی کاری این شرکت شامل چند زیرمجموعه به نام‌های Yi، ZMI و Mijia نیز است. علاوه بر گوشی هوشمند و متعلقات آن، شیائومی در بخش‌های متنوع دیگری مانند پوشیدنی‌ها، دستگاه‌های سلامتی هوشمند، اینترنت اشیاء، چمدان، لباس و... فعالیت دارد.

از سوی دیگر این شرکت در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری را در راستای توسعه‌ی بازار خود انجام داده است. این شرکت چینی سال گذشته دو فروشگاه Mi Home را در یونان و اسپانیا افتتاح کرد و قرار است ماه آینده با افتتاح یک فروشگاه می‌هوم دیگر در میلان به بازار ایتالیا راه پیدا کند. بر اساس شایعات حتی به زودی و درست قبل از نمایشگاه MWC 2018 شاهد راه‌اندازی این فروشگاه در بارسلونا نیز خواهیم بود. بر اساس برخی گزارش‌ها، شیائومی هم‌اکنون بزرگترین برند گوشی هوشمند در هند است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40429 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/11/13 تعداد مشاهده: 2106
سافت گذر