کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

فیسبوک هم بلندگوی هوشمند می سازد

به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۸ را باید سال بلندگوها و دستیارهای دیجیتال هوشمند بنامیم؛ پس از آمازون، گوگل و اپل، حالا نوبت به فیسبوک رسیده تا این‌بار با محصول خود تحولی در نحوه تعامل افراد با شبکه‌های اجتماعی را ایجاد کند.

فیسبوک هم بلندگوی هوشمند می سازد

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد فیسبوک قصد دارد در سال جدید با دو محصول وارد بازار بلندگوهای هوشمند شود. این شرکت قصد دارد با بلندگوهای دارای صفحه نمایش لمسی، تحولی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کند. فیسبوک با ارايه این سخت‌افزار تلاش خواهد نمود از یک سو کارایی جدیدی در شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد ارتباط رو در رو بین دوستان و اعضای خانواده ایجاد کند و از سوی دیگر با محتواهای جهت‌دار و اخبار جعلی مقابله کند.

Facebook smart Speaker
همچنین به نظر می‌رسد فیسبوک تصمیمات غیر منتظره‌ای نیز برای بهبود خبرخوان شخصی کاربران اتخاذ کرده است. از طرفی این شبکه اجتماعی اعلام کرده تعداد مقاله‌های پیشنهادی را کنترل و آن‌ها را بر اساس اخبار محلی و منابع قابل اعتماد حلقه دوستان فرد طبقه‌بندی خواهد نمود و از سوی دیگر تعداد مقاله‌های هم‌رسان شده فردی را از طریق ابزارهای جدید مانند لیست‌های فیسبوک افزایش می‌دهد تا بحث‌ها در این شبکه اجتماعی افزایش یابد.

تلاش فیسبوک در حال گسترش به فضاهای فراتر از مرورگر و اپلیکیشن‌ موبایل است. فیسبوک می‌خواهد وارد آشپزخانه و سالن خانه شما شود. طبق اطلاعاتی که DigiTimes به دست آورده، این شبکه اجتماعی دو محصول سخت‌افزاری یکی دارای نمایشگر لمسی با نام رمزی آلوها -که تحت عنوان فیسبوک پورتال معرفی خواهد شد- و یک محصول اسپیکر ارزان‌تر با نام رمز فیونا در دست توسعه دارد.

این دو دستگاه محصول آزمایشگاه سخت‌افزاری فیسبوک است. طبق اطلاعات به دست آمده تولید این محصولات به پگاترون سپرده خواهد شد. برنامه اولیه فیسبوک این بود که این دو محصول را تا ماه می معرفی کند اما زمان معرفی را تا ماه جولای عقب انداخته تا تیم تحقیق و توسعه زمان کافی برای کیفیت صدای خروجی را بهبود دهد. محصولات ذکر شده هسته سخت‌افزاری مشابهی دارند و با بلندگوهای هوشمند موجود در بازار سایر شرکت‌ها تفاوت‌های اساسی خواهند داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40557 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/11/27 تعداد مشاهده: 3576
کلید واژه ها: ,
اخبار مرتبط
سافت گذر