کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 9 در تصاویر سه‌بعدی رسمی فاش شد

تصاویر ارائه شده، مدل سه‌بعدی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ سامسونگ را به نمایش می‌‌گذارد. این گوشی فاقد دوربین دوگانه است.

گلکسی اس 9 در تصاویر سه‌بعدی رسمی فاش شد

بسیاری برای معرفی پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ در رویداد «آنپکد ۲۰۱۸» لحظه‌شماری می‌کنند؛ مشخصات و قابلیت کهکشانی‌های جدید شرکت کُره‌ای، پیش‌ از معرفی رسمی به طور کامل فاش شده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد در برنامه Unpacked 2018 سامسونگ، جزئیاتی مربوط به گلکسی اس 9 مخفی شده است و با کمی کندوکاش، می‌توان به مدل‌ سه‌بعدی آن‌ دسترسی پیدا کرد. 

گلکسی اس 9
نسخه جدید برنامه Unpacked که برای ارائه جزئیات بیشتر پیرامون زمان و مکان معرفی پرچم‌داران امسال سامسونگ است، قابلیت‌هایی مبتی بر واقعیت افزوده دارد اما در صورتی‌که بخشی از کدهای آن‌را دستکاری کنید، مدل‌های سه‌بعدی پرچم‌دار ۵.۸ اینچی این شرکت را به نمایش می‌گذارد. 

تصاویر ارائه شده با آنچه که پیش‌تر فاش شده بود، مطابقت دارد؛ جانشین گلکسی اس ۸ به حسگر اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود. ضمن اینکه این مدل به یک دوربین دوگانه مجهز شده است و فلاش LED آن به همراه حسگر ضربان‌سنج در سمت راست دوربین اصلی قرار گرفته است. تصاویر سه‌بعدی، همچنین تأیید می‌کند که پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ در چهار رنگ مشکی (Midnight Black)، نقره‌ای (Titanium Gray)، آبی مرجانی (Coral Blue) و بنفش (Lilac Purple) قابل خریداری خواهند بود؛ در تمامی رنگ‌ها، حاشیه‌های اطراف نمایشگر به رنگ مشکی است. 

گلکسی اس 9
در گلکسی اس ۹، دکمه‌ی فیزیکی بیسکبی همچنان در لبه‌ی سمت چپ گوشی قرار دارد؛ این دکمه برای فراخونی دستیار صوتی سامسونگ کاربرد خواهد داشت. ضمن اینکه در لبه‌ی پایین گوشی، یک حفره وجود دارد که احتمالاً به بلندگوی اصلی اختصاص دارد؛ گفته می‌شود بلندگو اصلی توسط شرکت AKG بهینه شده است و می‌تواند صدای فراگیر دالبی ارائه دهد. بلندگوی دیگر در بالای گوشی نیز در هنگام پخش موسیقی یا تماشای فیلم، قادر به ارائه‌ی صدای استریو است.

باید اشاره کرد که در حال‌حاضر، دسترسی به طرح‌های سه‌بعدی گلکسی اس ۹ پلاس ممکن نیست؛ اما این مدل تفاوت چشمگیری با مدل ۵.۸ اینچی از نظر طراحی نخواهد داشت و تنها به دوربین دوگانه عمودی مجهز شده است. براساس شایعات، پرچم‌دار ۶.۲ اینچی سامسونگ از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی استفاده می‌کند؛ به‌نظر می‌رسد دوربین دوگانه کمک خواهد کرد پرچم‌دار سامسونگ در محیط‌هایی با شرایط نوری نامناسب، عملکرد خیره‌کننده‌ای را ارائه دهد. 

گفته می‌شود اعضای ۲۰۱۸ سری گلکسی اس در نیمه مارس (اواخر اسفند) وارد بازار خواهند شد و پیش‌فروش آن‌ها از تاریخ ۱۰ اسفند آغاز می‌شود؛ انتظار داریم جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به ترتیب ۷۵۰ و ۸۵۰ دلار قیمت داشته باشد. با این‌حال، برخی مدعی شده‌اند پرچم‌داران امسال سامسونگ، بیشتر از ۱۰۰ دلار با نسل قبل، اختلاف قیمت دارند؛ به همین جهت، انتظار می‌رفت گلکسی اس ۹ با قیمت پایه ۸۵۰ دلار عرضه شود و مدل «پلاس» با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار در دسترس قرار بگیرد!

ویژگی برجسته پرچم‌داران جدید سامسونگ، دوربین آن‌ها است؛ با اینکه مدل ۵.۸ اینچی دوربین دوگانه ندارد اما به سنسوری با لنز F1.5 مجهز شده است. ضمن اینکه می‌توانید اندازه دهانه لنزی سنسور دوربین اصلی را تا F2.4 تغییر دهید. گلکسی اس ۹ پلاس نیز از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و تنها در یک سنسور، گشودگی دهانه لنزی قابل تغییر است. هر دو گوشی، می‌توانند فیلم‌های صحنه آهسته با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p Full HD به ثبت برسانند؛ مانند اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم سونی، امکان ثبت فیلم‌های 960fps با رزولوشن 720p HD فراهم خواهد بود.

کهکشانی‌های امسال سامسونگ از نظر ظرفیت باتری، تغییر چشمگیری نسبت به نسل قبل نخواهند داشت؛ مدل کوچک‌تر از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و مدل «پلاس» به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است. انتظار داریم جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در دو مدل با تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ و اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه شود؛ مدل‌هایی که در اروپا و آسیا به فروش خواهند رسید، از تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌کند و مدل‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، راهی بازار ایالات متحده و احتمالاً چین خواهند شد. باید اشاره کرد که مدل «پلاس» از پرچم‌داران جدید سامسونگ به حافظه رم بیشتری مجهز خواهد شد؛ در مقایسه با نسل قبل، حافظه رم گلکسی اس ۹ افزایش پیدا نکرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40619 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/12/02 تعداد مشاهده: 3498
سافت گذر