کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316481 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

10 پیش‌بینی؛ صنعت آی‌تی در سال 2011

اين روزها بازار پيش‌بيني وضعيت آي‌تي و شرکت‌هاي اين صنعت در سال 2011 داغ است. شاهين حقي، مدير بخش خاورميانه و ترکيه شركت IDG Connect حدس‌هاي خود را نسبت به گرايش‌ها و امکانات سال 2011 در ده مورد فهرست كرده است:


1- رايانش ابري(Cloud computing) همچنان به شكل بحثي زنده در سطح جهاني باقي خواهد ماند. سال 2011 سال تغيير نگرش مشتريان است، حداقل شاهد تغيير ذهنيت آن‌ها نسبت به صنعت ارتباطات هستيم. به گونه‌اي كه به آن، به عنوان يك خدمت نگاه مي‌كنند تا يك راه حل.
اين ديدگاه از هزينه‌ها خواهد كاست، نيازمندي‌هاي مرتبط با آي‌تي را كم خواهد كرد، و زمان اجراي پروژه‌هاي ارتباطي و تماس با مراکز پشتيباني را به کمترين حد ممکن مي‌رساند.


2- هوشمندي و تحليل مركز تماس فوري (بلادرنگ)، با تصاوير گرافيكي با دقت بالا و نمودارهاي متعدد تصويري، سازمان‌ها را به سمت درك مطلوبي از عمليات هدايت خواهد كرد. همچنين سازمان‌ها قادر خواهند بود تا اين تحليل‌هاي هوشمند و آنلاين را در اختيار مشتريان داخلي و خارجي قرار دهند.


3-اهميت تلفن‌هاي همراه هوشمند/ بلک بري/ آيفون و آي پد در سال 2011 افزايش پيدا مي‌کند و به بالاترين ميزان سطح استفاده، چه در ميان مردم و چه در بازار كسب‌و‌كار، به منظور گرفتن تصميمات سريع‌تر، تمايز در زمان رقابت و كسب درآمد هاي بالا مي‌رسد. در سال 2011 باز هم شاهد ورژن‌هاي جديد آي‌پد و نوآوري‌هاي بسيار در اين محصول اپل خواهيم بود، محصولي که تاکنون در سراسر دنيا 60 ميليون دستگاه از آن فروخته شده است. ما کارايي و ويژگي‌هاي بيشتري را در اين دستگاه‌ شاهد خواهيم بود که امكان دوركاري را افزايش خواهد داد.


4- امنيت: همچنان كه تبادل اطلاعات و داده‌ها با سرعت و قدرت تمام به پيش مي‌روند و مرزهاي شركت‌ها را در مي‌نوردد، نيازهاي امنيتي هم در تمام وجوه ارتباطي به بالاترين حد ممكن مي‌رسد. فروشندگان و مشتريان‌، هر دو، مبادرت به تهيه سيستم‌هاي امنيتي و يا ارتقاي امنيت سيستم‌هاي خود مي‌کنند.


5- فروشندگان صنعت ارتباطات بايد متمايز باشند و ارزش‌هايي با پايداري بيشتر و عميق‌تر براي مشتريانشان ايجاد كنند. تغييراتي در زمينه مدل‌هاي اجراي پروژه‌ها به سمت اجراي سريع تر و مفيدتر اتفاق مي‌افتد، اين تغييرات به سمت يکپارچگي مدل‌هاي اجرا پيش مي‌رود که هم براي مشتري جذابيت دارد و هم هزينه‌هاي پايين‌تري در پي خواهد داشت.

همچنين فروشندگان بايد در ورود به بازار اجناس انحصاري تمركز كنند. به عبارت ديگر، تفاوتي که به آن‌ها اجازه دهد در دنياي رقابت‌هاي دم‌افزون باقي بمانند، مانند راه‌كارهاي ميتني بر ابر براي بازارهاي عمودي.


6- تحليل‌هايي در مورد مرکز ارتباطات اتفاق خواهد افتاد كه همان تحليل داده‌هاي بي‌نظم در ضبط تماس‌هاي تلفني و تلاش براي بدست آوردن راهكاري براي استفاده کامل از اين داده‌ها است. اين تکنولوژي از سال 2005 وجود دارد، اما فکر مي‌کنم در سال 2011 ناظران به اين تكنولوژي و تکنيک تحليل داده‌ها دسترسي پيدا مي‌كنند. به عقيده كارشناسان در سال 2011 شاهد خواهيم بود كه مرزهاي سنتي مالي و پيچيدگي‌هاي مرتبط با تكنولوژي‌هاي آن به شكل قابل ملاحظه اي رفع خواهد شد.


7- طرفداران تکنولوژي‌هاي اجتماعي- همکاري شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوک، توييتر، پيام‌هاي لحظه‌اي ادامه خواهد داشت و حتي محبوبيت آن‌ها افزايش مي‌يابد و به تجارت شرکت‌ها از طريق آماده كردن اجتماع مشتريان بالقوه و امكان تبادل تجربيات مشتريان کمک خواهد کرد. تكنولوژي‌هاي اجتماعي در زمينه ادغام نرم‌افزارهاي تجاري و ارتباطي كارهايي انجام داده‌اند. تمام سازمان‌هاي توليدکننده و خدماتي براي در صحنه بودن و ماندن در بازار رقابت بايد تأثير و محبوبيت شبکه‌هاي اجتماعي را در نظر داشته باشند. سال 2011 افزايش قدرت و تأثير اين شبکه ها را در دنياي تجارت بيشتر نشان خواهد داد.


8- افزايش در جذب فرايند راهكارهاي اتوماسيون. مشتريان افزايش بهره‌وري و بهبود فرايند‌هاي کسب‌وکار خود و ارتقاي اساسي در مزيت‌هاي رقابتي را با استفاده از اين راهكار خواهند ديد.


9- ويدئو البته فناوري تازه‌اي نيست، اما موقعيت رو به‌رشد اين تکنولوژي در وب، برنامه‌‌هاي كاربردي نرم‌افزارهاي اجتماعي، صنعت ارتباطات يكپارچه و برنامه‌هاي كاربردي كيوسكِ مبتني بر اينترنت، ويدئو را بدون شک در مرکز صنعت ارتباطات و در ليست اصلي تقاضاها قرار مي‌دهد. در سال‌هاي آتي ويدئو متداول‌ترين وسيله ارتباطي ميان مشتريان و آژانس‌هاي ارتباطي خواهد بود. شرکت‌هاي ارتباطي بايد روي گذاشتن امكانات‌هاي جديد روي اين ابزار ارتباطي فکر کنند، و يا شايد بخواهند يک دگرگوني اساسي روي اين تکنولوژي ايجاد کنند.


10- دنياي رقابت: بازي‌گردانان بازار آي‌تي بسيار اندک هستند و ظاهرا تمايلي هم براي تغيير صحنه وجود ندارد. وقت آن رسيده است که شرکت‌هاي کوچک براي گسترش استراتژي‌هاي خود در بازار با شرکت‌هاي بزرگ ادغام شده و با کمک آن‌ها در بازار بمانند.

اين‌ها پيش‌بيني‌هاي من براي سال 2011 و سال‌هاي بعد از آن است. آيا شما براي سال پيش رو آينده‌اي متفاوت از اين پيش‌بيني‌ها را مي‌بينيد؟
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4070 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1389/10/02 تعداد مشاهده: 1547
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر