کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گرفتن فشار خون با استفاده از حسگر روی گوشی

نگاهی به این خبر

به گزارش سافت گذر، محققان اخیراً سنسوری اختراع کرده اند که روی گوشی کار گذاشته شده و با استفاده از یک نرم افزار، می‌تواند فشار خون افراد را در هر لحظه و هر مکان اندازه گیری نماید.

سنسور حسگر گوشی فناوری تکنولوژی

این دستگاه همچون دستگاه فشارسنج کار می کند و با توجه به کارکرد آن، شرایط استفاده از این حسگر برای دکترها بسیار مهم است زیرا معتقدند که فشار خون بالا یا پایین، سلامتی را به خطر می اندازد.

فشارسنج های جدیدی که اخیراً وارد بازار شده اند، سه برابر دستگاه های قدیمی سرعت دارند به همین دلیل نمی توان گفت که از آنها می توان در خانه همه افراد پیدا کرد ولی به خاطر اهمیت این دستگاه ها، باید حداقل یکی از آنها در خانه وجود داشته باشد.

حتی اگر فکر می کنید که فشار خون ندارید، این قضیه را جدی بگیرید زیرا از هر 3 آمریکایی، 1 نفر فشار خون دارد که این شخص از آن ممکن است حتی آگاه نیز نباشد (این آمار در مورد دیگر کشورها نیز ممکن است درست باشد).

تیمی از محققان از دو دانشگاه میشیگان و مریلند ابزاری تولید کردند که فشار خون را به راحتی روی گوشی به نمایش در می آورد.

به گزارش سافت گذر، استفاده از این حسگر بسیار آسان است زیرا محققان تنها نیازمند اندازه گیری تغییرات در سطح خون افراد بودند که این امر با یک مبدل برای تبدیل این تغییرات به سیگنالهای الکتریکی محقق شد و در نهایت، نتایج نیز روی یک گوشی هوشمند به نمایش در آمدند.

زمانی که کاربر انگشت خود را روی سنسور قرار می دهد، سه عنصر فیزیکی، فشار خون او را اندازه گیری می کند که بعداً به وسیله یک الگوریتم، نتایج اندازه گیری را خوانا می نماید.

سنسور طراحی شده توسط این دو تیم، به بیماران کمک می کند تا همواره با گوشی هوشمند خود، فشار خون را بگیرند.

ذکر این نکته نیز الزامی است که کار با اپلیکیشن این حسگر، باید توسط شخص حرفه ای انجام شود بنابراین به نظر می آید افراد معمولی نمی توانند از آن استفاده نمایند.


منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40797 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/12/19 تعداد مشاهده: 7923
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر