کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

2 میلیون پورت بالای 20 مگابیت تا پایان سال 97 دایر می‌شود

ظهر امروز نخستین نشست خبری بر خط در کشور با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

نشست بر خط

آذری جهرمی در این نشست در خصوص تشکیل نظام مهندسی فناوری اطلاعات اظهار داشت: با توجه به حرکت دنیا به سمت تحول دیجیتال، حوزه‌ی فناوری اطلاعات بسیار مهم و تأثیرگذار است. در بخش ict تا به حال به اندازه تشکیل یک صنف، ظرفیت نداشته است اما در حال حاضر ضرورت تشکیل صنف احساس می‌شود؛ لذا ما هم در حال پیگیری مراحل قانونی آن هستیم.

وی در رابطه با حمایت از کسب و کارهای نوپا در حوزه‌ی فناوری اطلاعات گفت: به طور قطع مهم‌ترین وظیفه در این خصوص، ایجاد زیست بوم مناسب در این حوزه است. در مرحله‌ی اول توسعه‌ی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و دسترسی مردم بوده که در این زمینه همه‌ی شهرها به نسل 3 و 4 خدمات تلفن همراه در یک اپراتور مجهز شده است و سایر اپراتورها هم در حال ایجاد است. مرحله‌ی بعد ایجاد زیست بوم مناسب برای این کسب و کارهاست که بخشی از آن مربوط به اصلاح قوانین و مقررات و مشوق‌های این فضاست. بخش دیگر در رابطه با امور استانی است که با ایجاد مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپا در حال پیگیری آن هستیم.

وزیر ارتباطات در این خصوص ادامه داد: همچنین طرح تکاپو در حال پیگیری است. این طرح در 7 استان به طور آزمایشی اجرا شده که در 3 استان نتایج خوبی داشته است. اینها بخشی از اصلاح زیست بوم در کوتاه مدت است.

آذری جهرمی در رابطه ضرورت تصویب حقوق سایبری اظهار داشت: حقوق سایبری که در 5 لایحه‌ به تازگی تهیه شد، در حال طی کردن مراحل نهایی اصلاح است و در سال آینده جزو اولین دستوراتی است که به دولت می‌فرستیم.

وی در خصوص آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در مناطق پرازدحام در ایام عید نوروز گفت: قرار شده کمیته‌ی اربعین که در ایام زیارت اربعین این مشکل را پیگیری و حل می‌کرد، با تشکیل دبیرخانه دائمی و با استفاده سیستم‌های سیار، این مشکل را حل کند.

وزیر ارتباطات در رابطه با دسترسی کاربران به سرعت 20 مگا بیت بر ثانیه، اظهار داشت: در رابطه با مشترکان خانگی امروز تکنولوژی ما ADSL است که در حال حاضر بر اساس آمارها حدود 5 درصد مشترکان می‌توانند از حداکثر سرعت 16 مگابیت بر ثانیه استفاده کنند؛ در نتیجه ما باید از ADSL به سمت VDSL و FTTH حرکت کنیم که نیاز به سرمایه گذاری دارد و ما در حال پیگیری آن هستیم. طبق برنامه قرار است تا پایان سال 97 حدود دو میلیون پورت بالای 20 مگابیت دایر شود.

آذری جهرمی در خصوص وام 5 میلیاردی به پیام‌رسان‌ها گفت: ما وظایف خود در این خصوص را انجام داده‌ایم؛ اما ما غیر از پرداخت وام، باید قوانین و مقررات دیگری مانند قوانین بانکی را رعایت کنیم. با وجود اینکه شرایط این وام‌ها بسیار آسان‌تر از وام‌های عادی است، اما این پیام‌رسان‌ها همچنان می‌گویند شرایط دریافت وام را ندارند. اگر بخواهیم باز هم شرایط را آسان‌تر کنیم باید دستگاه‌های مسئول تصمیم‌گیری کنند و در حوزه‌ی اختیارات وزارت ارتباطات نیست.

وی در رابطه با رفع مشکل نقاط کور آنتن‌دهی اظهار داشت: در بحث اینترنت روستایی، در دولت قبل ۲۷ هزار روستا با استفاده از ردیف USO دارای اینترنت شدند که الان ۶۰ هزار کاربر آنلاین هستند و بیش از ۲۵۰۰ مرکز بهداشتی روستایی به شبکه متصل شدند و با استفاده از همین ظرفیت توسعه‌ی روستایی بیش از 1000 خودپرداز در روستاها نصب شده است. همچنین در حال حاضر ۶۰۰ هزار نفر روی بستر USO در روستاها درحال استفاده از رومینگ ملی بودند و تحت پوشش قرار دارند.

وزیر ارتباطات در خصوص رفع فیلترینگ شبکه‌های توییتر و یوتیوب گفت: به طور طبیعی تصمیم‌گیری درباره‌ی این مسئله، در اختیار دستگاه‌های مختلف است و وزارت ارتباطات در کارگروه تعیین مصادیق یک رأی بیشترندارد. در حال حاضر مرکز ملی فضای مجازی در حال جمع‌آوری نظرات در این خصوص است. اما ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و باید صبر کرد تا تصمیم لازم گرفته شود؛ چرا که این مسئله هم دارای نکات مثبت است و هم دارای نکات منفی، لذا از اهمیت خاصی برخوردار است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40808 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ خبر: 1396/12/19 تعداد مشاهده: 2463
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر