کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

همه چیز درباره صندلی ماساژور

همه چیز درباره صندلی ماساژور

اولین صندلی ماساژور در دهه 1930 معرفی شد و انقلابی در دنیای ماساژدرمانی ایجاد کرد. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته امروز، فروش صندلی های ماساژور از آن زمان تا به امروز به طور چشمگیری بهبود یافته است.


تکرار تکنیک های ماساژ درمانی

صندلی ماساژور مدرن برای تقلید دستان یک متخصص ماساژ طراحی شده اند. غلطک های 3D پیشرفته، گروه های عضلانی کلیدی و بافت های نرم را هدف قرار می دهند، در حالیکه در جهت های مختلف برای شبیه سازی واقع گرایانه از ماساژ حرفه ای حرکت می کنند. بسیاری از مدل های صندلی همچنین توانایی تنظیم شدت غلطک ها را دارند و به شما امکان کنترل را می دهند.

علاوه بر این، صندلی های ماساژ با کیفیت بالا انواع ویژگی های مختلفی را به یک صندلی اضافه می کنند، از جمله ماساژ، رفلکسولوژی و فیزیوتراپی. غلطک ماساژ همچنین می تواند ماساژ انگشتان دست شیاتسو را شبیه سازی کرده و تکنیک های بافت عمیق ماساژ سوئیسی را ارائه دهد. با صندلی ماساژ شخصی خود، شما می توانید از مزایای ماساژ درمانی به راحتی در خانه خود لذت ببرید.


ارتقا سلامت به ستون فقرات شما

چیزی نیست که بعد از یک روز سخت در کار، باعث افزایش سلامت گردن و ستون فقرات شما شود.

صندلی ماساژور از تکنولوژی جاذبه صفر استفاده می کند که توسط ناسا ساخته شده است و باعث ایجاد حالت بی وزنی در فرد می شود. این تکنولوژی پیشرفته، تمام بدن شما را در حالت بی وزنی قرار می دهد که گردن و ستون فقرات شما را به حالت عادی می گرداند و تنش عضلانی از بین می برد. هنگامی که در موقعیت جاذبه صفر قرار می گیرید، بدن شما می تواند حالت عمیق آرامش را احساس کند.

 

تسکین درد کمر و پشت

صندلی های ماساژور برای از بین بردن یکی از دلایل اصلی ناراحتی در بدن کمک می کند: درد کمر.

گرما در صندلی،  باعث ایجاد آرامش در عضلات پشت کمر شما می شود و گردش خون را افزایش می دهد. تا زمانی که گردش خون بالا باشد، شما درد در مفاصل، رباط ها، تاندون ها و عضلات را نخواهید داشت.

کمر درد و اسپاسم عضلانی اغلب نتیجه گذردش خون ضعیف و مایعات لنفاوی هستند. صندلی های ماساژور باعث بهبود سلامت کمر به وسیله گسترش این مایعات در سراسر بدن است.


تقویت سیستم ایمنی بدن شما

aشما بلافاصله پس از تسکین درد و تنش، مزایای سلامتی صندلی ماساژور را خواهید دید. استرس سیستم ایمنی بدن را کاهش می دهد و عامل مهمی برای انواع بیماری ها است. ماساژ آندورفین را آزاد می کند، که هورمون استرس را کاهش داده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

زمانی که استرس از بین می رود، بدن زمان خود را برای جوان سازی و ایجاد حالت شالم مهیا می کند. ماساژ منظم به میزان قابل توجهی کاهش انواع سرماخوردگی ها را نشان می دهد. به طور طبیعی این امر نشان می دهد که یک صندلی ماساژور بدن مزایای مشابهی دارد.


صرفه جویی در هزینه ها

حضوردر مراکز ماساژ یا استخدام یک ماساژور حرفه ای، در بلند مدت می تواند باعث تحمیل هزینه های سنگینی شود.  سرمایه گذاری در خرید صندلی ماساژور،  پر واضح است که از استخدام یک ماساژور بسیار به صرفه تر است. با این حال در طول زمان و برای چندین سال، خرید صندلی ماساژور یعنی ذخیره سازی هزینه های مرتبط با سلامتی.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40888 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1396/12/26 تعداد مشاهده: 4734
کلید واژه ها:
سافت گذر