کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اینتل بخش تولید گجت‌های پوشیدنی‌اش را تعطیل می‌کند

اینتل پس از پنج سال تلاش در بازار گجت‌های پوشیدنی، زیرمجموعه‌ی خود در این بخش با نام New Devices Group را تعطیل می‌کند.

اینتل بخش تولید گجت‌های پوشیدنی‌اش را تعطیل می‌کند

هفته‌ی گذشته، اینتل اعلام کرد که قصد دارد گروه گجت‌های پوشیدنی خود با نام New Devices Group را تعطیل کند. این بخش وظیفه‌ی طراحی و تولید محصولات پوشیدنی اعم از ساعت‌ه هوشمند، دستبند سلامتی و تجهیزات گزارش‌گیری از سلامت و عینک‌ واقعیت افزوده را بر عهده دارد. برایان کرانیچ، این بخش را پنج سال پیش در اینتل راه‌اندازی کرد. هدف او از راه‌اندازی این بخش، استفاده از پردازنده‌های تولیدی اینتل در میلیون‌ها دستگاهی بود که در آن زمان در حال همه‌گیر شدن بودند.

در مدت زمانی که از معرفی انواع گجت‌ پوشیدنی در دنیای فناوری می‌گذرد، این دستگاه‌ها به شهرت نسبی رسیده‌اند؛ اما هنوز راه زیادی تا رسیدن به اعتبار گوشی‌ هوشمند دارند. در این میان، محصولات اینتل نیز هیچ‌گاه در میان محصولات پرفروش بازار نبوده‌اند و به همین دلیل، این غول دنیای پردازنده در حال پایین کشیدن پرچم خود در دنیای گجت‌های پوشیدنی است.

در طول پنج سال فعالیت بخش NDG، اینتل دو شرکت دیگر را برای کمک به متخصصان آن خریداری کرد. شرکت Basis، تولیدکننده‌ی ساعت‌ سلامتی در سال ۲۰۱۴ و Recon، تولیدکننده‌ی نمایشگرپوشیدنی HUD در سال ۲۰۱۵ به این گروه ملحق شدند. آخرین محصول این گروه، عینک هوشمند Vaunt بود که با ظاهری شبیه به عینک‌ عادی، از لیزر برای نشان دادن اطلاعات در صفحات رتینا استفاده می‌کرد.

عینک هوشمند اینتل
گروه NDG همیشه محصولاتی عالی با فناوری پیشرفته معرفی کرده است؛ اما هیچ‌گاه نتوانسته محصول نهایی کامل به بازار عرضه کند. علاوه بر آن، یک بار که یکی از ساعت‌های هوشمند Basis با مشکلات عمکردی روبه‌رو شد، اینتل به‌جای فراخوانی و تعمیر گجت‌ها، آن‌ها را به‌طور کامل از بازار جمع‌آوری کرد و هزینه‌های مشتریان را نیز به آن‌ها پس داد. این اقدام نشان‌دهنده‌ی ناراضی بودن تیم اصلی اینتل از محصولات است.

اولین خبرها از تعطیلی گروه NDG در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ شنیده شد. در آن زمان اینتل این گروه را به زیرمجموعه‌ای از New Technology Group تبدیل کرد که نشانه‌ای از ناراضی بودن مدیران از عملکرد NDG بود. از آن زمان شایعات زیادی در مورد تعطیلی این گروه منتشر شد تا این ه در نهایت، این خبر در هفته‌ی اخیر منتشر شد. گفته می‌شود اینتل تعطیلی نهایی را تا پایان ماه جاری میلادی انجام خواهد داد.

البته گروه نیو تکنولوزی اینتل به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تمامی تحقیقات این شرکت در مورد دستگاه‌های هوشمند به قوت خود باقی خواهند ماند. نکته‌ی مهم‌تر این که دیگر زیرمجموعه‌های اینتل روی دستگاه‌های خود در بخش پوشیدنی‌ها و دستگاه‌های هوشمند متمرکز خواهند ماند. هدف اصلی از ادامه‌ی آن تحقیقات، حضور جدی در بازار ارتباطات 5G است. در نهایت، تنها محصولات گروه NDG مانند ساعت‌ و عینک هوشمند Vaunt هیچ‌گاه تولید و عرضه نخواهند شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41213 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/02/02 تعداد مشاهده: 2405
کلید واژه ها: ,
اخبار مرتبط
سافت گذر