کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چطور سر برگ چت مسنجر فیس بوک را در اندروید غیرفعال کنیم؟

ارسال مسیج به دوستان و اعضای خانواده و در ارتباط بودن با آن ها و حتی گپ و گفت های دوستانه می تواند برای ما خیلی لذت بخش باشد. یکی از بهترین ابزارها برای این کار استفاده از مسنجر فیس بوک است چرا که می توان احتمال داد هر کسی که به دنبال او هستیم در این شبکه حاضر است.گویا آی تی: اما یکی از نفرت انگیز ترین چیزها این است که هر لحظه چهره های افراد را بالای موبایل خود مشاهده کنیم. این معضل مخصوصا در مسنجر فیس بوک وجود دارد.

حذف چت هد مسنجر فیس بوک

خب این لیست در واقع لیستی از افرادی است که احتمالا آن ها را می شناسید و به آن ها علاقه دارید. به این بخش در مسنجر فیس بوک مخصوصا Chat Heads گفته می شود.

خب حالا شاید به هر دلیلی دیگر این افراد را دوست ندارید و نمی خواهید چهره های آن ها را به طور شناور مشاهده کنید. خب برای این کار، دو راه به شما پیشنهاد می شود که راه اول می توانید این قابلیت را در گوشی خود پنهان کنید و بعد با سیستم تنظیمات را طوری تغییر دهید که هیچ وقت در هیچ دستگاهی این بخش شناور را نبینید.

تبلیغات
تبلیغات تلگرام اینفلوئنسر مارکتینگ تبلیغات اینستاگرام
روش اول
خب برای این کار، لازم است که به مسنجر فیس بوک و صفحه اصلی آن بروید یا اینکه، یک Chat Head باز را لمس کنید تا وارد مسنجر فیس بوک شوید.


خب در مسنجر در سمت راست و تقریبا بالا، یک آیکون کوچک با چهره خود را مشاهده می کنید. این موقعیت را در عکس زیر ارائه داده ایم.


خب روی این بخش ضربه بزنید تا یک سری آپشن ها به شما نمایش داده شود. این آپشن ها را انقدر اسکرول کنید و به پایین بیایید تا به عبارت Chat Heads برسید.


معمولا تاگل این بخش باید فعال باشد. خب وقتی آبی رنگ است یعنی که فعال است. روی این تاگل ضربه بزنید یا اسلاید کنید تا خاکستری رنگ شود و این یعنی این خاصیت را غیر فعال می کنید.

روش دوم
خب بدین ترتیب می توان مطمئن بود که این خاصیت غیرفعال می شود. اما شیوه دیگر هم کاملا دستی است. به این صورت می توانید سر ها را از بالا اسلاید کنید و آن ها را حذف کنید. مثل عکس زیر:



وقتی که هد را می کشید، تا آن را از صفحه حذف کنید تا از شر آن راحت شوید یک دکمه ضربدر ظاهر می شود که باید آن را به سمت ضربدر بکشید تا از جلوی روی شما حذف شود.

این روش به صورت شخصی است و مثلا می تواند یک فرد را از هد چت پاک کند. وقتی یکی از افراد را با این شیوه از دایره هد چت بیرون کردید منتظر نفر بعدی باشید تا پیام دهد. به همحض اینکه پیام داد می توانید هد چت او که نشان از عکس پروفایل او دارد را به همین ترتیب، به پایین اسلاید کنید و به ضربدر برسانید و بدین ترتیب تک تک آن ها را ترور کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41280 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: گویا آی تی تاریخ خبر: 1397/02/07 تعداد مشاهده: 3031
سافت گذر