کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Ejecting USB در ویندوز من مشکل دارد چکار کنم؟

Ejecting USB یا در واقع جدا کردن فلش مموری یو اس بی، از طریق ویندوز کاری است که اگر ناشیانه انجام گیرد می تواند تا سر حد پاک شدن دیتاها و حتی سوختن یو اس بی پیش برود! 


معمولا در این باره با دقت کامل سعی می کنیم که یو اس بی را خارج کنیم. برای اینکه این کار به درستی انجام گیرد نباید هیچ کدام از فایل های موجود در یو اس بی، در حال استفاده باشد. دسترسی ها را به یو اس بی قطع کنید و اقدام به اجکت کردن کنید.

اما خب در این باره باز هم گاهی به مشکل برخورد می کنیم. مثلا با وجود اینکه هیچ کدام از دیتاهای موجود روی یو اس بی، در حال دسترسی نیست، باز هم هنگام اجکت کردن اروری مشاهده می کنیم که در یک باکس جدید عنوان به صورت

تبلیغات
تبلیغات تلگرام اینفلوئنسر مارکتینگ تبلیغات اینستاگرام
Problem Ejecting USB Mass Storage Device  است و محتویات شامل مطالبی می شود که:

this device is currently in use

یا اینکه نوشته شده

Problem Ejecting USB Mass Storage Device

به هر حال این پیام در حالی مشاهده می شود که کلا وضعیت به صورت های زیر باشد:

۱- اگر فایلی از داخل یو اس بی، در حال استفاده باشد. مثلا در حال گوش دادن به آهنگی هستید که از داخل یو اس بی آن را پلی کرده اید. یا اینکه یک سند ورد از داخل این فلش باز است.

۲- ویندوز نمی توند Generic volume را متوقف کند. خب این هم به نوعی نشان از استفاده از فلش توسط ویندوز دارد. بهتر است که هر اپلیکیشن یا پنجره ای که به این فلش اختصاص دارد را ببندید.

۳- مشکل به طور کاملا ناشناخته به Generic volume ربط پیدا می کند. خب برای حل این مشکل کمی صبر کنید و بعدا دوباره تلاش کنید تا یو اس بی را خارج کنید.

Problem Ejecting USB Mass Storage Device
این ارورها به طور کلی یعنی اینکه شما در حال استفاده کردن از فلش هستید و برای اینکه بتوانید سلامت فلش و محتویات آن را حفظ کنید این ممانعت برای خروج صادر می شود.

وقتی که این ارور را مشاهده می کنید چطور به طور امن آن را از سیستم جدا کنیم؟
برای این کار ابتدا به دکمه های تسک بار نگاه کنید. اگر اپلیکیشنی در حال اجرا است در این بخش آن را ببندید و بعد به طور کاملا امن و با خیال راحت اقدام به جداسازی کنید.

بعد به Control panel -> Hardware and Sound -> Devices and Printers -> بروید. در این جا روی علامت و آیکون فلش راست کلیک کنید و از میان آپشن هایی که باز می شود گزینه troubleshoot را انتخاب کنید.

جدا کردن امن فلش از رایانه

با زدن این گزینه سیستم به دنبال مشکل می گردد. بعد از اینکه مشکل یافت شد و حل شد، به شما گفته می شود که مشکل پیدا شده حل شده حالا می توانید آن را از سیستم خود جدا کنید. به راحتی تست کنید و یو اس بی را خارج کنید.

خب یک راه حل دیگر هم وجود دارد.

ابزار  Process Explorer را دانلود کنید و آن را نصب کنید. بعد از این که آن را اجرا کردید به مسیر  File > Show Details for All Processes بروید.

و بعد روی Find > Find handle or DLL… کلیک کنید.

بعد باید شناسه یو اس بی خود را تایپ کنید. مثلا باید بنویسید G: اگر شناسه به صورت “G” می باشد.

بعد از این بر روی  Search کلیک کنید. در این جا به شما نمایش داده می شود که کدام گزینه ها در حال استفاده هستند و باید به دنبال آن ها باشید تا آن ها را متوقف کنید.


اگر مشکل را با این روش نتوانستید حل کنید، خب چاره ای ندارید جز اینکه سیستم را شات داون کنید و با خیال راحت فلش را خارج کنید. اما بعد از این باید فلش را با یک سیستم دیگر مورد بررسی قرار دهید تا ببینید که آیا سالم و است و محتویات آن خراب نشده اند.

در این باره شاید فکر کنید که همان ابتدای کار اگر ریستارت کنید یا شات داون، مشکل ساده تر حل می شود اما این کار ممکن است موجب از بین رفتن دیتای شما و حتی سوختن فلش شود ولی خب وقتی چاره ای نمی ماند در انتها ناچار هستید این کار را انجام دهید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41391 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: گویا آی تی تاریخ خبر: 1397/02/17 تعداد مشاهده: 2661
کلید واژه ها: ,
سافت گذر