کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316367 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خودرو جدید فورد با ترکیبی از ظاهر محصول شرکت بی ام و

به گزارش سافت گذر، شرکت خودروسازی فورد، مدلFiesta  را دوباره طراحی و ساخته که آن را Fiesta Active نامیده است. ظاهر این ماشین که از نمونه های اسپورت کمپانی بی ام و گرفته شده، به زودی وارد بازار خواهد شد.

خودرو فورد اندروید iOS

مدل Fiesta Active فشردگی را با ویژگی هاچ بک بودن ترکیب کرده و خودروی مطابق میل بسیاری از افراد طراحی کرده است.

این خودرو به خاطر هاچ بک بودن، توانسته نمونه جدیدی از مدل Fiesta باشد.

خودرو فورد اندروید iOS

بر خلاف ارتفاع زیاد، چرخ های بزرگ و بدنه محکم، باید قبول کنیم که این ماشین در زمره خودروهای هاچ بک است. ضمن اینکه به دلیل قرارگیری چرخها در انتهای 4 گوشه ماشین، همچنان باید آن را خودرویی کامپکت بدانیم.

رویه ای که باعث شده تا خودروهای هیبریدی فعلی را کمتر هیبریدی کنند، اخیراً در اروپا گسترش یافته است زیرا بزرگراه ها و خیابانهای کم عرض تری وجود دارد.

به گزارش سافت گذر، فورد بر این باور است که: خریداران خودرو، استایل جدید و ماشین های شاسی بلند با ظاهر تازه را بیشتر می پسندند و تقاضاها برای خرید این وسایل بیشتر شده است. به همین دلیل می باشد که چنین قابلیت هایی به خودرو Fiesta Active اضافه گشته است زیرا ما می خواهیم مطابق با نیاز مشتریان خود محصول تولید نماییم)).

خودرو فورد اندروید iOS

با توجه به اینکه تا به حال 5 خودرو فورد که در اروپا به فروش رسیده، اسپورت بوده اند، به نظر می رسد این کمپانی باید روی اینگونه خط تولید تمرکز نماید. به علاوه، وجود تکنولوژی هایی که به راننده کمک می کنند نیز دلیل دیگر فروش این وسایل هستند.

در Fiesta Active، تکنولوژی هایی نظیر سیستم شناسایی ترافیک، سیستم پیشگیری از تصادف و . . . کار گذاشته شده است.

به گزارش سافت گذر، این وسیله نقلیه دارای دو نمونه از نظر موتور می باشد که دارای قدرت 6 خروجی است. موتور بنزین سوز آن، قدرتی برابر با 84، 99، 123 و 138 اسب بخار دارد که در صورت پر بودن باک، می تواند به راحتی در عرض 5 ثانیه، 1 تا 100 کیلومتر شتاب بگیرد. ضمن اینکه، در این ماشین، گیربکس 6 دنده ای نیز به چشم می خورد.

در دیگر نمونه، موتور دیزلی، 84 یا 118 اسب بخار قدرت دارد که این میزان بر اساس تنظیمات پیکربندی آن کاملاً متغیر است. این موتور نیز در گیربکس، دارای 6 دنده می باشد که در 4 ثانیه، بین 1 تا 100 کیلومتر شتاب می گیرد. به علاوه، وجود یک سیستم جدید در Fiesta Active، باعث شده تا انرژی مورد استفاده در این خودرو به حداقل میزان ممکن برسد.

خودرو فورد اندروید iOS

در هر دو نمونه، موتورهای خودکار برای استارت و ترمز وجود دارد. ضمن اینکه، در Fiesta Active سیستم FYNC 3 فورد به کار گرفته شده که با اپلیکیشن CarPlay سیستم عامل iOS و نرم افزار Auto اندروید مطابقت دارد.

به گزارش سافت گذر، Fiesta Active همزمان با دیگر خودروهای خط تولید Active، در اواخر امسال، وارد اروپا خواهد شد.


منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41439 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/02/23 تعداد مشاهده: 2028
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر