کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی آیفون 10 تسلا با باتری خورشیدی شارژ می‌شود

شرکت روسی Caviar،‌ نسخه‌ای گران‌قیمت از آیفون ۱۰ موسوم به Tesla iPhone X را با پنل خورشیدی شارژ به بازار عرضه کرد.

گوشی آیفون 10 تسلا با باتری خورشیدی شارژ می‌شود

شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند روسی، Caviar،‌ برای آیفون ۱۰ قابی طراحی کرده که مجهز به باتری خورشیدی است و می‌تواند این گوشی را به‌صورت مستقیم و با نور خورشید شارژ کند؛ البته این محصول تنها یک قاب نیست و برای اینکه بتواند گوشی را شارژ کند با آن در ارتباط خواهد بود. Caviar برای این گوشی هوشمند نام آیفون ۱۰ تسلا (Tesla iPhone X) را برگزیده است.

آیفون ۱۰ تسلا
شرکت Caviar پیش از این نیز گوشی آیفون ۶ اس را با تصویری طلایی رنگ برجسته از ولادیمیر پوتین با قیمتی فوق‌العاده بالا و طراحی منحصر به فرد به بازار عرضه کرده بود. این شرکت روسی به دلیل تولیدات متفاوت و البته گران‌قیمت خود در بازار شناخته می‌شود و این بار آیفون ۱۰ تسلا را به بازار عرضه خواهد کرد. همان‌طور که گفته شد قاب این گوشی هوشمند، مجهز به پنل خورشیدی است و می‌تواند نور خورشید را دریافت کرده و تبدیل به جریان الکتریسیته کند. در نتیجه گوشی به‌راحتی شارژ خواهد شد. جالب است بدانید قیمت این گوشی هوشمند ۴۵۹۰ دلار است! 

دلیل بالا بودن قیمت آیفون ۱۰ تسلا،‌ فناوری به کار برده شده برای تامین شارژ مورد نیاز آن است. تصور کنید که تلفن شما انرژی مورد نیاز خود را از منابع پایداری دریافت می‌کند که برای کاربر هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارد. کاربر گوشی آیفون ۱۰ تسلا بدون نگرانی از تخلیه‌ی شارژ گوشی خود، به‌راحتی می‌تواند با آن کار کند. بر خلاف سایر محصولات Caviar،‌ آیفون ۱۰ تسلا فقط یک قاب نیست؛ چرا که می‌تواند در تعامل با گوشی، آن را شارژ کند. از آنجایی که طراحی این محصول در حوزه‌ی انرژی‌های پایدار قرار دارد،‌ نام شرکت تسلا با مدیریت ایلان ماسک روی آن گذاشته شده است.
آیفون ۱۰ تسلا
ایلان ماسک به‌صورت شاخصی در حوزه‌ی تولید باتری‌های خورشیدی، خانه‌های هوشمند مجهز به چنین باتری‌هایی و همچنین خودروهای مجهز به باتری خورشیدی فعالیت می‌کند. تسلا یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالیت دارد و به همین دلیل Caviar از نام شرکت تسلا برای نامگذاری محصول جدید خود استفاده کرده است. Caviar در مورد قاب این گوشی هوشمند در سایت خود اعلام کرده که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و در طراحی آن از المان‌های طلایی زیبایی استفاده شده است. Caviar ادعا می‌کند گوشی‌های هوشمند نسل بعدی با باتری‌ خورشیدی به بازار می‌آیند. ظاهرا Caviar تصمیم گرفته اولین گوشی هوشمند آیفون ۱۰ تسلا را برای ایلان ماسک ارسال کند؛ البته هنوز مشخص نیست استفاده از کلمه تسلا در نامگذاری این محصول مورد تایید ایلان ماسک قرار بگیرد یا خیر.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41493 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/02/28 تعداد مشاهده: 1402
سافت گذر