کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابزار طراحی وبسایت و اپلیکیشن ادوبی XD رایگان شد

ابزار ادوبی XD از طرف شرکت سازنده رایگان اعلام شد و تنها کاربران حرفه‌ای برای اشتراک گذاشتن طرح‌های خود محبور به پرداخت هزینه هستند.

ابزار طراحی وبسایت و اپلیکیشن ادوبی XD رایگان شد
ادوبی XD ابزار مخصوص ادوبی سیستمز برای طراحی اپلیکیشن و وبسایت است. شرکت سازنده اعلام کرد که از این پس این ابزار به‌صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

طراحان وبسایت و اپلیکیشن برای سال‌های متمادی از نرم‌افزارهای مختلف ادوبی مانند فتوشاپ برای طراحی طرح اولیه‌ی وبسایت و اپلیکیشن استفاده می‌کردند. البته همه‌ی این افراد می‌دانستند که فتوشاپ به دلایل مختلف ابزار مناسبی برای این منظور نیست. به همین دلیل شرکت Adobe در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت تا ابزاری بهینه برای این منظور ارائه کند.

ابزار XD (مخفف عبارت Experience Design) به طور اختصاصی برای طراحان گرافیک وبسایت و اپلیکیشن عرضه شد تا تجربه‌ی کامل کاربر از کلیک و لمس کردن منوها را به آنها ارائه دهد.

اسکات بلسکی مدیر بخش محصولات و مدیر تیم Creative Cloud در ادوبی معتقد است XD پتانسیل تبدیل شدن به فتوشاپی دیگر یا حتی بزرگتر از آن را دارد. او ابزار شرکتش را مرکز دنیای طراحی می‌داند و معتقد است آنها این محصول را دقیقا در زمان مناسب و با شناخت کامل نیازهای بازار عرضه کرده‌اند.

خبر رایگان شدن ابزار XD چهارشنبه‌ی گذشته منتشر شد و نشان‌دهنده‌ی تمایل جدی ادوبی برای پیشرفت در این بخش از بازار است. ادوبی شرکتی است که با تغییر روند درآمدی به دریافت حق عضویت ماهانه‌ی نرم‌افزار، سوددهی خود را در سال‌های اخیر بیش از پیش افزایش داده است. حرکت اخیر ادوبی در ادامه‌ی برنامه‌ی دیگر آنها برای کاهش حق استفاده از نرم‌افزارهای Creative Cloud در مدارس بود. این شرکت دو هفته پیش هزینه‌ی استفاده‌ی هر دانش‌آموز از این نرم‌افزارها را سالیانه پنج دلار برای مدارس اعلام کرد.

adobe xd
البته سیاست‌های رایگان‌سازی یا تخفیفی ادوبی، باز هم سوددهی شرکت را به خوبی مدنظر دارند. به عنوان مثال طرح کاهش قیمت برای دانش‌آموزان، شامل دانشجویان دانشگاه‌ها نمی‌شود. به‌علاوه، نسخه‌ی رایگان XD، برخی امکانات اصلی همکاری در طراحی را شامل نمی‌شود. امکاناتی که تنها با پرداخت حق عضویت ۶۰۰ دلار در سال برای نرم‌افزارهای CC ارائه می‌شوند.

نسخه‌ی رایگان XD در حالت Starter Plan قرار دارد. این حالت اجازه‌ی طراحی طرح‌های نامحدود را به کاربر می‌دهد اما در مورد انتشار آنلاین و به‌اشتراک گذاری آنها، تنها اجازه‌ی اشتراک یک طرح را می‌دهد. در مقابل افرادی که حق عضویت کامل Creative Cloud یا حق عضویت ماهانه‌ی ۱۰ دلار تنها برای XD را پرداخت می‌کنند، امکان اشتراک طرح‌ها و ایجاد تغییرات همزمان روی آنها را خواهند داشت. این امکان اشتراک‌گذاری بیشتر برای طراحان حرفه‌ای که در شرکت‌های بزرگ یا با چندین مشتری کار می‌کنند، مفید است.

اگرچه این محدودیت اشتراک‌گذاری کمی آزاردهنده است، اما همین سیاست باعث شده که ادوبی بتواند XD را به‌صورت رایگان عرضه کند. بلسکی در همین مورد می‌گوید که اگر پتانسیل فروش به تیم‌های بزرگ در این طرح بالا نبود، برنامه‌ی رایگان‌سازی XD را اجرا نمی‌کردند. علاوه بر این سود، رایگان کردن ابزار طراحی به ادوبی کمک می‌کند که خود را به رقبایش در این صنعت نزدیک کند.

اگرچه ادوبی می‌توانست این ابزار را زودتر به‌صورت رایگان عرضه کند، اما همین اقدام اخیر هم آنها را در مرکز توجه گرافیست‌های این حوزه قرار می‌دهد و به عقیده‌ی مدیر محصولات این شرکت، XD مرکز گرانش آینده‌ی طراحی خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41503 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/02/29 تعداد مشاهده: 1385
سافت گذر