کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی برای کاهش تصادفات رانندگی

به گزارش سافت گذر، فورد از تکنولوژی VR یا واقعیت مجازی برای نشان دادن زاویه دید رانندگان یا موتور سواران و دوچرخه سواران به یکدیگر استفاده می کند تا تصادفات رانندگی را کاهش دهد.

فورد VR واقعیت مجازی خودرو دوچرخه موتور

در این برنامه که WheelSwap نام دارد، از هدست واقعیت مجازی استفاده می شود تا شرکت کنندگان بتوانند زاویه دید دیگران را هنگام رانندگی مشاهده نمایند.

برای موتور سواران و دوچرخه سواران، زاویه دید رانندگان به نمایش در می آید که بر این اساس به آنها نشان می دهد که افراد پشت خودرو چگونه شخصی را که در یک خیابان یک طرفه با دوچرخه یا موتور طی می کند، می بینند. برای رانندگان نیز زاویه دید موتور سواران و دوچرخه سواران پخش می شود که آنها چگونه راننده ای که با فاصله بسیار کم از کنارشان عبور می کند، می بینند. البته دیگر صحنه ها (تغییر مسیر بدون زدن راهنما توسط خودرو، حرکت از یک لاین به لاین دیگر توسط موتور سواران و دوچرخه سواران و . . .) را نیز افراد شرکت کننده در آزمایش مشاهده می کنند.

فورد می گوید که در اروپا، از هر 12 وسیله نقلیه، 1 عدد دوچرخه است.

در آمریکا، سازمان ملی امنیت بزرگراه ها گزارش می دهد که 2.2 تصادف های منجر به فوت در سال 2016، مربوط به موتور سواران و دوچرخه سواران بوده است.

به گزارش سافت گذر، پس از انجام آزمایش WheelSwap فورد که در اروپا روی بیش از 1200 نفر انجام شد، نتایج جالبی به دست آمده بود زیرا رفتار استفاده کننده از راهها به طور شگفت انگیزی تغییر کرده بود.

دو هفته پس از آزمایش، 60 درصد رانندگان و موتور سواران و دوچرخه سواران که در این برنامه حضور داشتند، شیوه رانندگی خود را عوض کرده بودند و 70 درصد آنها نیز نسبت به دیگر استفاده کنندگان از راه، محتاطانه تر رفتار می کردند.

فورد قصد دارد تا از WheelSwap برای آموزش مهارت رانندگی به جوانان استفاده کند و ویدیوهای آن را در یوتیوب به نمایش بگذارد.


منبع: cnet.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41574 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/03/04 تعداد مشاهده: 1232
سافت گذر