کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موبایل موتو Z3 Play با نمایشگر بزرگ و دوربین دوگانه معرفی شد

موتورولا بالاخره از موبایل مورد انتظار موتو Z3 Play رونمایی کرد که قرار است به عنوان نخستین عضو از خانواده Z3 جایگزین مدل محبوب Moto Z2 Play شود. همانند دیگر موبایل های این سری، موتو Z3 Play هم از مادهای مختلف پشتیبانی می کند، در نتیجه نباید انتظار تغییر شگرف در طراحی را داشته باشیم.

موتو Z3 Play بدنه ای باریک از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد که بین دو پنل شیشه ای با روکش گوریلا گلس 3 قرار گرفته است. کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر باعث شده تا اکنون شاهد صفحه 6 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع امولد در ابعادی مشابه نسل های قبلی باشیم. البته این موضوع باعث انتقال حسگر اثر انگشت لبه سمت راست بدنه شده است.

مغز متفکر موتو Z3 Play چیپست اسنپدراگون 636 است که از پردازنده قدرتمندی با 8 هسته کریو 260 و پردازشگر گرافیکی ادرنو 509 بهره می گیرد. حافظه رَم این دستگاه 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن هم 32 یا 64 گیگابایت است. در بخش تصویربرداری شاهد دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.7 و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی هستیم که به فوکوس خودکار دوال پیکسل و فلاش دوگانه دورنگ LED نیز مجهز شده اند.

دوربین سلفی موتو Z3 Play هم 8 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 است. برخلاف نسل قبل، فلاش سلفی و درگاه هدفون در محصول جدید موتورولا دیده نمی شوند. با این حال تعبیه باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی در بدنه نسبتاً ظریف این گوشی قابل تحسین است.

گوشی موتو Z3 Play به شکل پیش فرض از اندروید اوریو بهره می گیرد و همانند نسل های قبل برای استفاده بهتر از مادهای مختلف، قابلیت هایی نظیر موتو دیسپلی، اکشن، کمرا و غیره را ارائه می دهد. موتورولا به زودی نسخه آنلاک موبایل موتو Z3 Play را همراه با ماد باتری به قیمت 499 دلار در آمریکا عرضه می کند، اما اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش آن در سرتاسر جهان هنوز اعلام نشده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41733 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1397/03/17 تعداد مشاهده: 1455
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر