کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مصاحبه با بنیان‌گذار و مدیرعامل جوان استارتاپ کانو

الکس کلین مدیرعامل شرکت کانو معتقد است در ۱۰ سال آینده همه درک بهتری از تکنولوژی دارند و قادر به برنامه‌نویسی با کامپیوتر خواهند بود.
مصاحبه با بنیان‌گذار و مدیرعامل جوان استارتاپ کانو
رهبران بزرگی مانند بنیان‌گذاران شرکت‌های اوبر، تیندر و آی‌بی‌ام به‌عنوان افراد موفق شناخته می‌شوند و در مدت زمانی کوتاهی دنیا را متحول کرده‌اند. الکس کلین (Alex Klein)، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت کانو (Kano) یکی دیگر از افرادی است که قصد متحول کردن دنیا را دارد. شرکت کانو کیت‌های آموزش کامپیوتری تولید می‌کند و کدنویسی را به کودکان آموزش می‌دهد.

الکس کلین در رشته‌ی فلسفه و سیاست در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کمبریج تحصیل کرده است. او بعد فارغ‌التحصیلی به عنوان روزنامه‌نگار مشغول به کار شد و مقالات خود را در روزنامه‌های معروفی مانند تایمز و مجله‌ی نیویورک به چاپ رساند. اما زمانی که پسرعموی ۶ ساله‌اش از او در مورد کامپیوتر سوال پرسید، ایده‌ی راه‌اندازی شرکتی با تولید بسته‌های کامپیوتر به ذهنش خطور کرد. بسته‌هایی که به شکل «خودت انجام بده» طراحی شده‌اند و کامپیوتر را به شکلی آسان و مفرح مانند بازی لگو به بچه‌ها آموزش می‌دهند. درنتیجه شرکت کانو با همکاری یک بنیان‌گذار دیگر و سرمایه عموی الکس در سال ۲۰۱۳ در Kickstarter معرفی شد و بیش از ۱.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرد.

الکس با گسترش زمینه‌ی فعالیت بسته‌های خودت انجام بده ارزش شرکت را تا ۴۵ میلیون دلار افزایش داده است و ایده‌های بزرگی دارد. در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت مصاحبه‌ی او با مجله‌ی فوربز و دلیل موفقیتش را می‌خوانیم.

kano

معمولا چه ساعتی از خواب بیدار می‌شوی و چه روتین صبحگاهی کمک می‌کند برای فعالیت‌های طول روز آماده شوی؟

من ساعت هفت صبح از خواب بیدار می‌شوم و هر خوابی که ببینم را در دفترچه یادداشت گوگل می‌نویسم. این عادت به چند سال قبل باز می‌گردد و تا به حال چیزهای زیادی از نوشتن رویاهایم یاد گرفته‌ام. بعد از خوردن صبحانه و بازی کردن با سگم به باشگاه می‌روم و در حالی که با صدای بلند آهنگ گوش می‌دهم، با نهایت سرعت پنج کیلومتر می‌دوم. سپس بدون اینکه هدفون داشته باشم تا محل کار پیاده‌روی کرده، ذهنم را خالی می‌کنم و درنهایت یک روز واقعی آغاز می‌شود.

برای افزایش بهره‌وری خود از چه متدها یا اپلیکیشن‌هایی استفاده می‌کنی؟

هیچ ابزاری کارآمدتر و ساده‌تر از Google Suite نیست. من برای لیست انجام کارها از تقویم گوگل استفاده می‌کنم. تمام کارهایی که باید انجام دهم و رویدادها را در آن ثبت می‌کنم و درنهایت یک تقویم برنامه‌ریزی ‌شده تحویل می‌گیرم. من با هر کدام از اعضای تیم یک Google Keep به اشتراک می‌گذارم تا هر دو طرف موضوع‌های قابل بحث را به آن اضافه کنند. همچنین از ابزارهای دیگری مانند Kano Code و Make Art برای برنامه‌نویسی استفاده می‌کنم.

من بسیاری از افکارم را روی دفترچه یادداشت‌های کاغذی می‌نویسم و هر از گاهی به آن‌ها سر می‌زنم. من هنوز هم برای نوشتن متن‌های بلند و طولانی از ورد آفیس استفاده کرده و درنتیجه راحت‌تر تصمیم‌گیری می‌کنم.

Alex Klein
از چه تلفن هوشمندی استفاده می‌کنی؟

من گوگل پیکسل 2XL دارم و نمایش نوتیفیکیشن‌ها در صفحه‌ی lock را متوقف کرده‌ام تا کنترل بهتری روی کارها داشته باشم. همچنین از فیلتر Twilight برای از بین بردن تأثیر نور آبی استفاده می‌کنم تا ریتم شبانه‌روزی بدنم دچار اختلال نشود. اخیرا علاقه‌ی چندانی به گوشی‌های هوشمند ندارم و بیشتر دنبال سرمایه‌گذار هستم. همچنین یک ویجت دارم که جملات انجیل را به صورت تصادفی روی صفحه‌ی اول گوشی نمایش می‌دهد.

به غیر از اعضای خانواده، چند نفر را در طول روز ملاقات می‌کنی؟

من هر روز با ۱۰ تا ۲۰ نفر به صورت حضوری یا تلفنی صحبت می‌کنم. به یاد ماندنی‌ترین روزها، روزهایی هستند که با بچه‌های کوچک ۶ ساله روی بسته‌های آموزشی برنامه‌نویسی با کانو کار می‌کنم. اغلب زمان من با افراد حرفه‌ای تیم کانو سپری می‌شود این افراد مهارت زیادی در سخت‌افزار، نرم‌افزار، تبلیغات، ارتباطات و هر استعداد دیگری که فکرش را بکنید دارند و هر روز من را تحت تأثیر قرار می‌دهند. این افراد به من انگیزه می‌دهند و از کار کردن با آن‌ها لذت می‌برم. من همچنین تلفنی با شرکا و همکارانم در سراسر دنیا صحبت کرده و هر از گاهی به سایر دفاتر شرکت در ماساچوست و شنزن سفر می‌کنم.

kano

اخیرا یا در زمان گذشته چه کتابی خوانده‌ای که به تو الهام بخشیده است؟

در حال حاضر مشغول خواندن کتاب «اشعار جدید و منتخب سال‌های ۱۹۶۲ تا ۲۰۱۲» نوشته‌ی چارلز سیمیک هستم که اشعار بسیار جالبی دارد. من خواندن کتاب «قهرمان هزار چهره» نوشته جوزف کمپبل را توصیه می‌کنم. این کتاب در مورد اساطیر و اسطوره‌شناسی نوشته شده است و به معرفی و دسته بندی قصه‌ها و اسطوره‌های ملل می‌پردازد. این کتاب به شکل مطلوبی احساس کوچک بودن به انسان می‌دهد.

برای افرادی که قصد فعالیت در صنعت شما را دارند چه نصیحتی داری؟

ما در کانو مشغول ساختن یک شرکت فول استک کامپیوتری هستیم و به این نتیجه رسیده‌ایم که بهترین کار، همکاری با افرادی متفاوتی است که ایده‌ی مشترکی دارند. ما روی یک موضوع متمرکز نیستیم و روی چند رشته‌ی مختلف کار می‌کنیم. ما پیروزی‌هایمان را جشن گرفته و از یکدیگر نکات جدید یاد می‌گیریم.

اگر قصد پیشرفت دارید نباید خودتان را به یک موقعیت شغلی محدود کنید. اگر رهبر شرکتی هستید دنبال تعریف شغل خود نباشید، خودتان را محدود نکرده و سعی کنید همواره به سمت جلو حرکت کنید.

تا چه زمانی سر کار هستی؟ هنوز هم شب‌ها ایمیل می‌فرستی یا برنامه‌ی منظم‌تری داری؟

کانو یکی از مهم‌ترین قسمت‌های زندگی من است و همیشه چه در خواب و چه در بیداری ایده‌ی جدیدی برای توسعه‌ی آن به ذهنم می‌رسد. درنتیجه سعی می‌کنم سریع آن‌ها را اعمال کنم و به همین منظور شاید لازم باشد شب‌ها تا دیروقت به افراد مختلف ایمیل بزنم. من معمولا خسته نمی‌شوم و زمانی دست از کار می‌کشم که احساس کنم به اندازه‌ی کافی فعالیت کرده‌ام. من معمولا پیش از خواب بازی می‌کنم یا کتاب می‌خوانم. متأسفانه دیروز در پروازی که داشتم کتاب‌خوان الکترونیکی‌ام شکست و امشب تمام وقتم به بازی اختصاص پیدا خواهد کرد.
kano

اسباب‌بازی محبوب دوران کودکی‌ات چه بود؟

 وسیله‌ی بازی به نام گیم‌بوی که در آن زمان بسیار پیشرفته بود و حکم تلفن‌های هوشمند امروزی را داشت.

اگر می‌توانستی از شخصی که در زندگی الگو قرار داده‌ای یک سوال بپرسی، چه شخصی را انتخاب می‌کردی و چه سوالی می‌پرسیدی؟

از استیو جابز می‌پرسیدم تا به حال در مورد چه موضوعی دچار شک و تردید فراوان شده‌ است.

صنعتی که در آن مشغول به کار هستی را در ۱۰ سال آینده به چه شکل می‌بینی؟

 در گذشته استفاده از کامپیوتر برای هر شخصی امکان‌پذیر نبود و تنها افراد متخصص از آن استفاده می‌کردند. اولین انقلاب دنیای کامپیوترها به منظور تسهیل استفاده از آن اتفاق افتاد و امروزه هر شخصی در هر جایی به راحتی از آن‌ها استفاده می‌کند. در ۱۰ سال آینده هر شخصی قادر به برنامه‌نویسی خواهد بود تا درک بهتری از دنیای اطراف خود داشته باشد و به آن شکل دهد. امروزه بیش از ۵۰ میلیارد وسیله‌ی کامپیوتری در دنیا وجود دارد اما تعداد بسیار کمی از انسان‌ها قادر به تبدیل کردن آن‌ها به وسیله‌ی دیگری هستند.

من مطمئنم که این خلاء نیز مانند کتاب خواندن، نوشتن و مهارت در ریاضی در طول زمان پر خواهد شد. البته این موضوع نیازمند دموکراسی قوی‌تر و فرهنگی خلاقانه‌تر است. من معتقدم زمانی که هر شخص درک عمیق‌تری از تکنولوژی داشته باشد، بهتر از آن استفاده خواهد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41739 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/03/18 تعداد مشاهده: 1331
سافت گذر