کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت فرستنده ای که حمله هکرها را خنثی می کند

به گزارش سافت گذر، محققان دانشگاه MIT روشی را کشف کرده اند که با استفاده از آن می توانند داده ها را از طریق امواج به فرستنده ها ارسال نمایند بنابراین هکرها نخواهند توانست حمله ای انجام دهند.

هکر سیستم MIT فرستنده دریافت کننده

این شیوه بدین گونه است که اطلاعات از طریق امواج رادیویی مختلف به مقصد ارسال می شوند تا به این ترتیب هکرها در انجام کار خود موفق نمی شوند.

معمولاً این شیوه انحراف فرکانس نام دارد زیرا داده ها را به وسیله یک موج راندوم می فرستد.

اطلاعات ارسال شده از طریق این سیستم حجمی برابر با چندین هزار بیت دارند بنابراین به سرعت ارسال فرستاده می شوند در حالی که در دیگر سیستم ها، حجم داده ها بسیار زیادی می باشد به همین دلیل هکرها به راحتی قادرند عملیات ارسال و دریافت را مختل کنند.

به گزارش سافت گذر، فرستنده تولید شده توسط محققان دانشگاه MIT، نسبت به دیگر نمونه ها یک گام جلوتر است. این سیستم هر بیت را در هر میکرو ثانیه و از طریق 80 موج مختلف می فرستد. سرعت این سیستم آنقدر سریع می باشد که هکرها نمی توانند حتی فکر هک کردن آن را نیز بکنند.

برای اینکه سیستم ساخته شده بهتر کار کند، محققان پروتکل جدیدی از نوع وای فای یا بلوتوث ابداع کردند تا بتواند این سرعت بالا را به خوبی پشتیبانی نماید.

دستگاه دریافت کننده هم باید بداند که داده ها چگونه به آن ارسال شده اند بنابراین فرستنده نشانه ای را به دریافت کننده ارسال می نماید. سپس رسیور نوع داده را شناسایی و بیت ها را به یکدیگر ربط داده و دریافت می کند.

این اتفاقات برای هکرها ناخوشایند است زیرا آنها نمی توانند اطلاعات را از هوا دریافت کنند بنابراین احتمال هک به کمترین میزان خود می رسد.

دانشمندان قصد دارند این شیوه را در اواخر هفته و طی همایشی که قرار است برگزار شود، معرفی کنند.

از آنجایی که تعداد ارسال کننده ها و دریافت کننده ها روز به روز بیشتر و بیشتر می شود، باید بتوانیم آنها را از هر خطری محافظت کنیم.

به گزارش سافت گذر، محققان بیان کردند که فرستنده آنها می تواند تجهیزات پزشکی را از حمله هکرها حفظ کند. به علاوه، این فناوری قادر است از سیستم های هوشمند موجود در خانه ها نیز با امنیت کامل پشتیبانی نماید.

با توجه به اینکه هکرها تا به حال به منابع انرژی یا معادن مختلف حمله کرده اند، این سیستم می تواند پیشرفتی عظیم در زمینه محافظت داده ها باشد.


منبع: engadget.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41744 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/03/19 تعداد مشاهده: 1543
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر