کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آمازون از فایر‌ تی‌ وی کیوب رونمایی کرد

آمازون Fire TV Cube را معرفی کرد، این محصول ترکیبی از فایر تی‌وی (یک تی‌وی باکس برای نمایش آنلاین ویدئو) و آمازون اکو (اسپیکر هوشمند آمازون) به حساب می‌آید.

Amazon Fire TV Cube
آمازون سرانجام پس از مدت‌ها، Fire TV Cube را معرفی کرد، این محصول ترکیبی از یک تی‌وی باکس و اسپیکر هوشمند محسوب می‌شود و با قیمت ۱۱۹ دلار به فروش خواهد رسید؛ البته به آن دسته از مشتریان آمازون پرایم که این محصول را تا ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) خریداری کنند، ۳۰ دلار تخفیف داده می‌شود. فایر تی‌وی کیوب تمام کارهایی را که آمازون اکو انجام می‌دهد، پشتیبانی می‌کند. این ابزار جدید همانند اکو می‌تواند برای شما خرید کند، تاکسی سفارش دهد، ابزارهای هوشمند خانه را مدیریت کند و علاوه‌بر این‌ موارد، اکنون می‌تواند بدون نیاز به ریموت کنترل و تنها با فرمان‌های صوتی فیلم مورد نظر شما را پخش و آن را کنترل کند.

اگرچه Fire TV یکی از بهترین پخش‌کننده‌‌های ویدئوی اینترنتی است؛ اما جنیفر پرینر، مدیر بخش بازاریابی فایر تی‌وی می‌گوید هدف آن‌ها این بوده است که Cube کنترل پخش ویدئو را از همیشه ساده‌تر کنند، او تاکید می‌کند:

ما می‌خواهیم مشتریان به هر محتوایی که می‌خواهند دسترسی داشته باشند، مهم نیست آن محتوا از کجا می‌آید.

 اگر بخواهیم تعریف دوباره‌ای از فایر تی‌وی کیوب داشته باشیم، باید بگوییم یک جعبه‌ی کوچک است که به تلویزیون متصل می‌شود و از طریق اتصال به اینترنت محتوا را دریافت و نمایش می‌دهد. آمازون برای این دستگاه یک ورودی گیرنده‌ی مادون قرمز نیز در نظر گرفته است تا در صورت تمایل بتوانید خود دستگاه را درون میز، قفسه یا هرجای دیگری قرار دهید. همانند بلندگوهای هوشمند آمازون، کیوب نیز دارای هشت میکروفون داخلی برای تشخیص و تفکیک صدا و گوش دادن به فرمان‌های صوتی است. یک نشانگر LED هم در جلوی دستگاه قرار دارد تا زمانی را که الکسا فعال می‌شود، به کاربر نشان دهد.

Amazon Fire TV Cube
جالب است بدانید هم‌اکنون نیز می‌توان بلندگوی اکو را با فایر تی‌وی جفت و آن را کنترل کرد، اما قطعا تجربه‌ی یکپارچه‌ای که کیوب ارائه می‌دهد بسیار بهتر و روان‌تر خواهد بود. از نظر رابط کاربری شاهد شباهت بسیار زیاد کیوب با نسل‌های قبلی فایر تی‌وی هستیم. اگر بخواهید از ریموت استفاده کنید به هیچ‌وجه متوجه نخواهید شد که با یک فایر تی‌وی معمولی کار می‌کنید یا کیوب، اما زمانی که بخواهید فرمان صوتی بدهید تفاوت آشکار خواهد بود. در نسخه‌های قبلی شما برای دادن فرمان صوتی باید دکمه مربوط به فعال‌سازی میکروفن را نگه می‌داشتید و سپس با نزدیک کردم ریموت به خود جمله مورد نظر را می‌گفتید، اما کیوب کار را بسیار ساده کرده؛ کافی است الکسا را صدا کرده و سپس با ارائه فرمان‌های صوتی به گشت‌وگذار در رابط کاربری بپردازید.
آمازون از فایر‌ تی‌ وی کیوب رونمایی کرد
Amazon Fire TV Cubeحتی می‌توانید روی کمک الکسا حساب کنید. زمانی که نمی‌دانید چه فیلم یا سریالی را تماشا کنید، دستیار هوشمند آمازون از میان ژانرهای مختلف فیلم‌های موجود (که احتمالا ندیده‌اید) را به شما نمایش می‌دهد تا یکی را برای تماشا انتخاب کنید. در حین تماشای فیلم نیز می‌توانید با استفاده از صدای خود فیلم را متوقف و بازپخش کنید، صدا را کم و زیاد کنید یا به جستجوی قسمت‌های بعدی سریال بپردازید. در حین مراسم رونمایی، پرینر یکبار ریموت را برداشت تا فایرفاکس را روی دستگاه نصب کند و سپس برای تماشای ویدئو به یوتیوب برود؛ احتمالا می‌دانید که گوگل دل خوشی از دستکاری سیستم‌عامل اندروید توسط آمازون ندارد و سرویس‌های اینترنتی‌ خود را برای دستگاه‌هایی مانند فایر تی‌وی مسدود کرده است؛ بنابراین برای تماشای ویدئوهای یوتیوب باید از مرورگر وب استفاده کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41753 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/03/19 تعداد مشاهده: 2072
سافت گذر