کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موزیلا دو افزونه Side View و Firefox Color را آزمایش می کند

فایرفاکس مشغول تست دو افزونه آزمایشی است که می‌توانند تجربه شخصی‌سازی و مشاهده تب‌ها به طور همزمان در این مرورگر را ارتقاء بدهند. اولین مورد Firefox Color نام دارد که برای شخصی‌سازی جزئی‌ترین آیتم‌های مرورگر طراحی شده است.
با این افزونه می‌توانید رنگ پس‌زمینه، نوشته‌ها، آیکن‌ها و تولبار مرورگر را خودتان تعیین کنید. نکته عالی اینکه کلیه تغییرات شما قابل ذخیره و اشتراک‌گذاری هم هستند و می‌توانید تم‌های رنگی مختص خودتان را با سایر کاربران فایرفاکس هم به اشتراک بگذارید.

البته خود افزونه هم چند تم رنگی آماده در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید شخصی‌سازی‌ را از روی آن‌ها انجام داده و کار را از صفر شروع نکنید. اما افزونه دوم که هم‌اکنون مراحل تست را پشت سر می‌گذارند، Side View نام دارد.

به لطف این افزونه کاربران فایرفاکس می‌توانند در عین مرور یک صفحه آن را نصف کرده و یک تب جدید را به آن وارد کنند. با این کار دیگر نیازی نیست برای مرور همزمان دو صفحه پنجره‌های مجزا باز کرده و آن‌ها را کنار هم بنشانید. همچنین به مانیتور دوم هم برای مرور دو صفحه احتیاج نخواهید داشت.

بنابراین Side View برای افرادی که از یک مانیتور استفاده می‌کنند می‌تواند افزونه مفیدی برای مرور اینترنت به حساب بیاید. خود موزیلا کاربرد‌های این افزونه را در مقایسه اخبار روزانه یا مقایسه دو کالا در وبسایت‌های فروشگاهی عنوان کرده و گفته که فایرفاکس این تب‌های مقایسه‌ای را به خاطر می‌سپارد تا هر وقت که به آن‌ها احتیاج داشتید، مجددا روی صفحه ظاهرشان کنید.

هر دو افزونه‌ای که گفتیم برای تست در اختیار عموم کاربران قرار گرفته‌اند که می‌توانید با ثبت نام در برنامه Test Pilot فایرفاکس به آن‌ها دسترسی داشته باشید. تست پایلوت جایی است که موزیلا قابلیت‌های آینده فایرفاکس را در آن به بوته آزمایش می‌گذارد تا با گرفتن بازخوردهای کافی، در نهایت برترین خصوصیات به صورت آپدیت رسمی برای مرورگر منتشر شوند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41767 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1397/03/20 تعداد مشاهده: 1908
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر