کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز پروژه هایپرلوپ شیکاگو تا سه ماه آینده

به گزارش سافت گذر، شرکت بورینگ که مالک آن الون ماسک است اعلام کرد که قصد سیستم حمل و نقل خود یعنی هایپرلوپ را در ایالت شیکاگو راه اندازی نماید.

لس آنجلس شیکاگو هایپرلوپ الون ماسک

بر اساس خبری که این کمپانی در سایت خود اعلام کرد، این شرکت مأمور طراحی، تأمین بودجه، ساخت و راه اندازی این سیستم از مرکز شهر شیکاگو تا فرودگاه شده است. انجام این کار پس از درخواست شهردار شیکاگو مبنی بر ساخت این سیستم برای کاهش مسیر فرودگاه تا مرکز شهر به 20 دقیقه یا کمتر صورت گرفته است.

کمپانی بورینگ در توییتی نوشت:(( ما از اینکه با شهردار شیکاگو همکاری می کنیم و می خواهیم هایپرلوپ را به این شهر بیاوریم، بسیار خوشحال هستیم)).

سیستمی که قرار است طراحی شود، قادر خواهد بود در 1 یک ساعت، با وسایل نقلیه برقی، بیش از 16 مسافر را با سرعت بیش از 100 مایل جابجا کند. بر این اساس مرکز شهر شیکاگو تا فرودگاه در 12 طی خواهد شد. ضمن اینکه این جابجایی بدون توقف در مسیر خواهد بود.

به گزارش سافت گذر، الون ماسک می گوید:(( حفاری تونلها تا 3 یا 4 ماه آینده یعنی به محض دریافت تأییدیه های لازم از سازمان محیط زیست و . . . آغاز خواهد شد و مسافران می توانند تا 3 سال آینده از این سیستم استفاده کنند)).

شهردار شیکاگو می گوید:(( انجام این پروژه، فصل جدیدی در تاریخ نوآوری این شهر خواهد گشود)).

هدف از تأسیس کمپانی بورینگ توسط الون ماسک، کاهش بار ترافیکی شهرها و ایجاد شیوه جدیدی از حمل و نقل بوده است.

به گفته الون ماسک، هایپرلوپی که قرار است در شیکاگو راه اندازی شود، در واقع لوپ نام دارد زیرا در لوله های مکش در آن وجود نخواهد داشت.

رویاپردازی الون ماسک در مورد هایپرلوپ به همین جا ختم نمی شود زیرا می خواهد نوعی شخصی سازی شده از این تکنولوژی را در لس آنجلس طراحی کند که با سرعت 150 مایل بر ساعت و طی 8 دقیقه، فرودگاه این شهر را به مرکز آن متصل می کند.


منبع: cnet.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41826 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/03/26 تعداد مشاهده: 2438
سافت گذر