کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316257 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کره جنوبی مرزهای اینترنت اشیا را درنوردید

کره جنوبی در صدر فهرست پیشرفته‌ترین کشورهای جهان از لحاظ اتصال و پیشروی به سمت اینترنت اشیاء قرار گرفته است.

کره جنوبی مرزهای اینترنت اشیا را درنوردید

 اینترنت اشیاء و شهر هوشمند دو واژه‌ای است که این روزها بیش‌تر به گوش می‌خورد، چراکه امروزه شرکت‌های فعال در زمینه علم و تکنولوژی با همکاری اپراتورهای مخابراتی با همکاری‌های خود می‌خواهند رویای شهر هوشمندی را که تمامی اشیاء و وسایل آن به اینترنت مجهزند و کارها با سرعت بسیاری  قابل انجام خواهد بود، محقق کنند.

 کره جنوبی با قرار گرفتن در صدر فهرست پیشرفته‌ترین و پیشگام‌ترین کشورهای جهان که در راستای توسعه اینترنت اشیاء (IoT) و شهرهای هوشمند تلاش و فعالیت‌های گسترده و قابل ملاحظه را انجام داده‌اند، از ایالات متحده آمریکا و چین نیز جلو زده و گوی رقابت را از آن‌ها ربوده است.
طبق تازه‌ترین فهرست منتشره از کشورهای پیشگام در حوزه اینترنت اشیاء از سوی وب سایت Statista، کره جنوبی در جایگاه نخست و دانمارک و سوئیس به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم این جدول جای گرفته‌اند.

آمارهای سال ۲۰۱۶ میلادی همچنین نشان می‌دهد که ۱۸ میلیون دستگاه الکترونیکی متصل به اینترنت اشیاء در کره جنوبی وجود دارد و بالغ بر ۵۸ درصد از شهروندان این کشور شرق آسیایی، از دست کم سه دستگاه الکترونیکی و گجت متصل به اینترنت استفاده می‌کنند.
طبق نمودار زیر، ایالات متحده آمریکا، هلند، آلمان، سوئد، اسپانیا، فرانسه، پرتغال، بلژیک و انگلستان به ترتیب در رتبه‌های  چهارم تا دوازدهم این فهرست جای گرفته‌اند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41870 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1397/03/29 تعداد مشاهده: 2392
کلید واژه ها: ,
سافت گذر