کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316276 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل مپ اوبر را حذف کرد

ژانویه سال 2017، همکاری بین گوگل و اوبر منجر به اضافه شدن یک ویژگی جدید و جذاب به اپلیکیشن گوگل مپ شد. این ویژگی در اصل امکان ارسال درخواست و پرداخت تاکسی‌های شرکت اوبر را فراهم می‌کرد. این ویژگی حتی اگر اپلیکیشن اوبر بر روی گوشی نصب نشده بود قابل استفاده بود. حال پس از گذشت 18 ماه، این ویژگی از گوگل مپ حذف شده است. گوگل در وب‌سایت پشتیبانی خود اعلام کرده که امکان ارسال درخواست مستقیم برای تاکسی اوبر از طریق گوگل مپ دیگر امکان‌پذیر نیست.


این ویژگی به کاربر اجازه می‌داد پس از جستجوی مکان مورد نظر روی نقشه نحوه رسیدن به آنجا را در کنار حالت پیاده، دوچرخه و حمل و نقل عمومی از طریق تاکسی‌های آنلاین اوبر هم انتخاب کند. البته تب شرکت اوبر هنوز هم در گوگل مپ وجود دارد اما تنها شما را به اپلیکیشن اوبر هدایت می‌کند و دیگر خبری از ارسال مستقیم درخواست تاکسی از طریق این اپلیکیشن گوگل وجود ندارد.


علی‎رغم اینکه در این تب بیش از 17 سرویس تاکسی آنلاین پشتیبانی می‌شد اما اوبر تنها شرکتی بود که امکان پرداخت مستقیم از طریق گوگل مپ برای آن امکان‌پذیر شده بود. هنوز معلوم نیست چرا گوگل و اوبر همکاری خود را در این بخش پایان داده‌اند. شاید افراد زیادی از این ویژگی استفاده نکرده‌اند شاید هم اوبر ترجیح می‌دهد کاربران مستقیما از اپلیکیشن این شرکت برای گرفتن تاکسی استفاده کنند. در کل دلیل آن هرچه که باشد، برای استفاده از تاکسی‌های اوبر تنها 1 راه وجود دارد و آن اپلیکیشن اوبر است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41871 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/03/29 تعداد مشاهده: 2472
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر