کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوکیا 7 پلاس اکنون از گوگل ARCore پشتیبانی می کند

شرکت HMD Global در گذشته نه چندان دور از اسمارت فون نوکیا 7 پلاس رونمایی کرده بود. این دستگاه هم اکنون از گوگل ARCore پشتیبانی می کند.

اسمارت فون نوکیا 7 پلاس
قابلیت پشتیبانی از گوگل ARCore به اسمارت فون نوکیا 7 پلاس اضافه شد. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید وان است. این محصول پشتیبانی نرم افزاری مناسبی را در آینده دریافت می کند.

از امروز این محصول شرکت نوکیا از ARCore پشتیبانی می کند و کاربران می توانند اپلیکیشن مربوط به آن را از گوگل پلی استور دریافت کنند.

در حال حاضر در وب‌سایت رسمی گوگل اسمارت فون نوکیا 7 پلاس در لیست دستگاه های با قابلیت پشتیبانی از ARCore قرار نگرفته است. انتظار می رود در آینده نزدیک این وب‌سایت بروزرسانی شود و نوکیا 7 پلاس در لیست مربوطه قرار بگیرد. در لیست گوگل دو دستگاه دیگر از شرکت HMD Global، نوکیا 6.1 و نوکیا 8 سیروکو حضور دارند.

ARCore پلتفرم واقعیت افزوده گوگل بوده که برای رقابت با اپل ARkit توسعه یافته است. این پلتفرم بدون نیاز به سخت افزاری مخصوص تجربه واقعیت افزوده را در اختیار صاحبان گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می دهد. در آینده گوگل قابلیت های بیشتری را برای پلتفرم خود در نظر خواهد گرفت.

شرکت نوکیا اخیرا محصولات مناسبی را روانه بازارهای جهانی کرده است. انتظار می رود این کمپانی در آینده به جایگاه مناسبی در بازار دست پیدا کند و فروش بالایی را تجربه کند.

اسمارت فون نوکیا 7 پلاس یک محصول میان رده محسوب می شود که در اوایل سال جاری میلادی از آن به صورت رسمی رونمایی شد. این دستگاه به نمایشگر 6.0 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است.

قدرت این محصول نوکیا را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کند. HMD Global برای این گوشی هوشمند میان رده 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. در پشت این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی خودنمایی می کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41933 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: کلیک تاریخ خبر: 1397/04/04 تعداد مشاهده: 1418
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر