کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316275 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا واتس آپ مانند تلگرام می شود؟

اگر بشنویم که اینستاگرام از اسنپ چت برخی قابلیت ها را کپی کرده، بناید تعجب کنیم ولی اگر شنیدیم که واتس آپ می خواهد برخی ویژگیهای تلگرام را کپی برداری کند، باید متعجب شویم.

واتس آپ تلگرام اپلیکیشن نرم افزار

به گزارش سافت گذر، واتس آپ در این هفته یک ویژگی جدید را در اختیار کاربرانش قرار داد و آن هم قابلیتی شبیه به ویژگی ایجاد کانال در تلگرام بود.

کانالهای تلگرامی نوعی روش اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات می باشند که توسط فرد، افراد، گروه های خبری، شرکت ها، سازمان ها، آژانس ها و . . . منتشر می شوند ولی حالا واتس آپ ویژگی مشابهی را برای افزایش کاربران خود عرضه کرده است.

البته طبق رویه واتس آپ، هنوز کاربران از وجود این قابلیت به صورت رسمی آگاه نشده اند. برای مثال، سال گذشته که ویژگی broadcast-only عرضه شد، کسی از وجود آن خبری نداشت تا اینکه یک خبرنگار محلی از آن استفاده کرد و دیگران از وجود آن باخبر شدند.

واتس آپ در پست وبلاگی نوشت:(( گروه های یکطرفه (کانالها) روش جدیدی برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهمی می باشد که برای سازمان ها، مدارس، برخی شرکت ها و . . . کاربرد دارد تا مدیران بتوانند راحت تر اخبار و اطلاعیه های خود را به اطلاع دیگران برسانند)).

به گزارش سافت گذر، هنوز یکی از بزرگترین مشکلاتی که واتس آپ با آن روبروست، استفاده از شماره موبایل برای ثبت نام می باشد و مشکل بزرگتر این است که دیگر اعضای گروه می توانند شماره دیگران را ببینند. تلگرام برای حل این معضل، از یوزرنیم یا نام کاربری بهره برد. به همین دلیل بسیاری از افراد استفاده از تلگرام را به عضویت در واتس آپ ترجیح می دهند.

البته این باعث نشده که کاربران واتس آپ ریزش کنند زیرا این اپلیکیشن بیش از 1.5 میلیارد نفر کاربر فعال دارد که فقط 200 میلیون نفر آنها هندی هستند در حالی که تلگرام در سراسر جهان 200 میلیون کاربر دارد.




منبع: techchurch.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42001 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/10 تعداد مشاهده: 1765
سافت گذر
نظرات بینندگان

حمید میاحی 1397/04/10 22:17
با این حساب اگه بشه کانال یا چیزی شبیه کانال در واتس اپ راه اندازی بشه باید منتظر فیلتر این اپلیکیشن محبوب هم باشیم البته اگه امنیت کاربران براش مهم باشه و مثل تلگرام پایبند به اصول باشه و سرورهاشو به ایران منتقل نکنه فیلتر کردنش صد در صد مثل تلگرام و حتی بدتر خواهد بود