کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ورژن جدید واتس اپ از راه رسید؛ امکان محدود کردن دسترسی کاربران در گروه

امروز بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ عرضه شد که یکی از ویژگی های جدید آن امکان محدود کردن دسترسی کاربران است.

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ

بعد از مشکلاتی که برای تلگرام پیش آمد، بسیاری از افراد به اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ کوچ کردند و همین موضوع نیز مسئولان فیس بوک را به عنوان طراح و توسعه دهنده این نرم افزار بر آن داشت تا قابلیت های جدید و جذابی را به آن اضافه کرده و از این موقعیت کمال استفاده را ببرند.

امروز بروزرسانی جدیدی برای واتس اپ ارائه شده و دو قابلیت جدید و کاربردی را در این پیام رسان شاهد هستیم. یکی از این قابلیت ها به محدود کردن دسترسی کاربران حاضر در یک گروه مربوط می شود. در این نسخه، مدیران یک گروه می توانند امکان ارسال پیام برای افراد یک گروه را محدود کرده و به این ترتیب، چیزی شبیه به حالت کانال های تلگرام را در گروه ها شاهد خواهیم بود.

برای فعال کردن این حالت کافی است وارد تنظیمات گروه شده، روی Group Settings و سپس Send Messages ضربه زده و حالت Only Admins را انتخاب کنید.

ویژگی دوم مربوط به اطلاع رسانی در مورد تغییر شماره مخاطبان است. به این ترتیب زمانی که شماره مربوط به اکانت اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ خود را تغییر می دهید، با مراجعه به مسیر Settings> Accounts> Change Number، می توانید افراد مورد نظر برای اطلاع از این تغییر شماره را انتخاب کرده و آنها را در جریان چنین اقدامی قرار دهید.

این بروزرسانی هم اینک برای تمامی کاربران عرضه شده و با مراجعه به قسمت Updates اپ استور یا پلی استور، می توانید آن را نصب کرده و از قابلیت های جدید و کاربردی اضافه شده استفاده کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42009 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: کلیک تاریخ خبر: 1397/04/10 تعداد مشاهده: 1578
سافت گذر