کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خطرات امنیتی اختلال در اینترنت 4G یا LTE

به گزارش سافت گذر، اینترنت LTE یا 4G برای از بین بردن مشکلات امنیتی نمونه های قبلی خود وارد عرصه تکنولوژی شد و هم اکنون توسط بسیاری از افراد در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

اینترنت LTE 4G

محققان حالا مشخص کرده اند که اگر این نوع اینترنت مشکلات یا اختلالاتی داشته باشد، این امکان را به هکرها می دهد تا با هدایت کاربران به صفحات اینترنتی ناامن، داده های آنها را جمع آوری کنند و متوجه شوند که آنها از چه سایت هایی بازدید کرده اند.

کارشناسان معتقدند که هکرها سه راهکار برای حمله به سوژه های خود دارند که در دو شیوه اول آنها اثرات به جای مانده از افراد پس از بازدید از یک سایت را هدف قرار می دهند. در شیوه سوم که به نظر می رسد نسبت به دو روش قبلی شایع تر باشد، کارشناسان از عبارت aLTEr استفاده می کنند.
aLTEr چیست؟

aLTEr نوعی حمله فعال هکرهاست که از ارتباط داده های ارسال شده توسط اینترنت LTE سوء استفاده می کند.

این نوع حمله به هکرها امکان اختلال در امر وبگردی کاربران را می دهد و همچنین به وسیله انحراف DNS (سامانه نام داده یا ساناد) داده های آنها را جمع آوری می نمایند.

aLTEr چگونه کار می کند؟

بر اساس گفته محققان، aLTEr به لایه ای از داده های ارسال شده توسط LTE حمله می کند که به طور مناسب محافظت نشده است. بنابراین aLTEr خود را به عنوان یک کاربر واقعی جا می زند که قصد دارد از طریق شیوه برج مخابراتی به او حمله کند.

شیوه برج مخابراتی جعلی سبب می شود تا داده را از کاربر جعلی (سیستم ساناد منحرف شده) دریافت کرده و به هکر منتقل کند. البته پیش از ارسال به هکر، داده های رمزگذاری شده با تغییراتی مواجه می شوند. بنابراین هکر می تواند آن داده ها را رمزگشایی کند و بر اساس خواسته خود دوباره برای آنها از طریق یک سرور DSN جدید رمزگذاری نماید تا کاربر اینترنت به وب‌ سایت های مخرب هدایت شود.

چقدر امکان هک شدن از طریق aLTEr وجود دارد؟

شیوه aLTEr در نوع خود دارای محدودیت هایی است. برای مثال به زیرساختی حدوداً 4000 دلاری نیاز دارد. به علاوه، دستگاهی که از اینترنت LTE نیز استفاده می کند باید در فاصله 1 مایلی شخص هکر باشد.

بنابراین خبر خوب این است که حمله از طریق aLTEr کار بسیار سخت طاقت فرسایی است البته نباید این مسئله را نیز منکر شد که اگر کسی زیرساخت های لازم را داشت می تواند به راحتی حمله کند.

چیزی که aLTEr را به یک خطر امنیتی بزرگ تبدیل می کند این است که به خاطر وجود این مشکل در خودِ اینترنت LTE یا 4G امکان از بین بردن آن هنوز فراهم نشده است.

چگونه از خطرات حمله aLTEr در امان بمانیم؟

ساده ترین راهکار برای در امان ماندن از حملات aLTEr، استفاده از سایت هایی است که از پیشوند HTTPS استفاده می کنند.

همیشه به خاطر داشته باشید که هنگام اتصال به یک سایت، عبارت Secure (امن) پیش از آدرس آن نمایش داده شود. ضمن اینکه هیچگاه از سایت هایی که با Not Secure (ناامن) آغاز می شوند، بازدید نکنید.




منبع: fossbytes.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42017 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/11 تعداد مشاهده: 2967
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر