کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از تخته موج سواری بدون نیاز به موج

به گزارش سافت گذر، یکی از مهمترین اتفاقات ورزش موج سواری طی چندین سال اخیر، استفاده از تخته های هیدروفیل توسط برخی از ورزشکاران بوده است.

موتور کنترل بیسیم

استفاده از هیدروفیل در زیر تخته های موج سواری، سبب ارتفاع گرفتن و حرکت کردن با سرعت بیشتر می شود و باعث خواهد شد تا با موج های کوتاه و کم قدرت نیز بیشترین مقدار ممکن به بالا حرکت کرد ولی اخیراً تخته ای تولید شده که حتی نیاز به امواج را نیز از بین برده است زیرا از یک موتور الکتریکی بهره می برد که تمام قدرتی که برای حرکت با یک تخته نیاز است را ایجاد می کند.

به گزارش سافت گذر، تخته Fliteboard شباهت زیادی به دیگر تخته های هیدروفیلی موجود در بازار دارد ولی یک ویژگی متفاوت در آن دیده می شود. زیر این تخته یک پروانه کوچک کار گذاشته شده که زمانی که ورزشکاران به سمت بالا حرکت می کنند، فعال می شود.

موتور کنترل بیسیم

زمانی که این پروانه فعال شد، Fliteboard می تواند تا 40 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. همچنین باتری در این تخته موج سواری دیده می شود، که با یکبار شارژ، فرد استفاده کننده را قادر می سازد حدود 25 کیلومتر حرکت کند.

طراحان و مهندسان سازنده این تخته می گویند که باتری استفاده شده در آن بسیار قدرتمند است زیرا می تواند سبب حرکت مداوم در یک ساعت شود که البته این نوع جابجایی به شرایط آب و وزن فرد موج سوار نیز بستگی دارد.

مشخص کردن میزان سرعت Fliteboard از طریق یک کنترل بیسیم انجام می شود که به مچ موج سوار متصل شده و به خاطر داشتن یک صفحه نمایش اولد، فرد استفاده کننده را از سرعتی که با آن در حال حرکت است، میزان شارژ باقیمانده باتری و مقدار فاصله طی شده آگاه می کند. به علاوه، این کنترل ضد آب به موج سواران امکان بروزرسانی سیستم را نیز می دهد تا بهره وری دستگاه افزایش یابد.

موتور کنترل بیسیم

به گزارش سافت گذر، زمانی که این نوع تخته موج سواری برقی در اواخر سال جاری میلادی معرفی شد، سه نمونه خواهد داشت که Fliteboard، Fliteboard Pro و Fliteboard Air از آن جمله می باشند. هر کدام از اینها تفاوت کوچکی با دیگری دارد تا بتواند نیازهای استفاده کننده را برطرف نماید. به علاوه، دو باله فویل متفاوت و باتری های با ظرفیت مختلف نیز وجود دارد تا موج سواران از میان گزینه های موجود، یک کدام را برگزینند.

موتور کنترل بیسیم

قیمت Fliteboard اصلاً ارزان نخواهد بود زیرا حداقل هزینه ای که باید برای خرید این تخته پرداخت، حدود 11000 دلار خواهد بود.




منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42122 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/19 تعداد مشاهده: 3959
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر