کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316255 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وعده رئیس سازمان صنعت برای بازگرداندن مابه‌التفاوت قیمت گوشی به خریداران

اگر طی چند ماه اخیر، با پرداخت هزینه‌ای بالاتری گوشی خریداری کرده باشید، مابه‌التفاوت قیمتی به حساب شما برگردانده خواهد شد.

وعده رئیس سازمان صنعت برای بازگرداندن مابه‌التفاوت قیمت گوشی به خریداران

از زمان تصویب نرخ مصوب ۴۲۰۰ تومانی برای واردات، نه‌تنها اوضاع بازار بهتر نشد، بلکه اکنون شاهد دونرخی شدن قیمت کالا‌ها نیز هستیم. پس از انتشار لیست واردکنندگانی که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند، سازمان تعزیرات برای بررسی شرکت‌هایی که با این نرخ، گوشی وارد بازار کرده؛ اما به نرخ آزاد به فروش رسانده‌اند، به موضوع ورود کرد و اکنون یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از انجام فراخوان برای بازگرداندن مابه‌التفاوت گرانفروشی گوشی‌های تلفن همراه به مشتریان خبر داده است.

البته پیشتر کد USSD برای استعلام گوشی‌های موبایل ارائه شد تا خریداران از نوع ارزی که برای واردات گوشی مورد استفاده قرار گرفته و نیز واردکننده‌ی گوشی مطلع شوند. براین اساس یدالله صادقی با بیان اینکه ۲۲۴ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده بود به قیمت گران‌تر از تعرفه مصوب فروخته شده است، گفت:

پس از بررسی پرونده‌ی متخلفان و ارائه‌ی آن به سازمان تعزیرات حکومتی علاوه‌بر جریمه‌های قانونی، مابه‌التفاوت قیمت واقعی و مبلغ دریافت شده نیز به مشتریان بازگردانده می‌شود.

بر اساس گزارش صادقی، این فراخوان از سوی نهادهای قانونی یا فروشگاه‌ها به مشتریان ابلاغ شده است و آنان با در دست داشتن فاکتور خرید می‌توانند برای دریافت مبلغ مابه‌التفاوت مراجعه کنند. به گفته‌ی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، ۹۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در انبارهای واردکنندگان متخلف موجود است که تا تعیین تکلیف قانونی در توقیف می‌ماند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42147 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/04/23 تعداد مشاهده: 1475
سافت گذر