کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این روبات از گیاهانتان مراقبت می‌کند

احتمالا شما هم تصورتان از آینده روبات‌های اجتماعی و خانگی این است که فعالیت‌هایی را برایمان انجام دهند که باعث می‌شوند کارهای متفرقه روزانه کاهش پیدا کنند و زندگی بیش از پیش آسان‌تر به دغدغه‌تر دنبال شود.


امروزه روبات‌های مختلفی وجود دارند که برخی از آنها مثلا خودشان را از شارژر جدا کرده و کف منزل را جارو می‌کشند و برخی دیگر هم مانند روبات شرکت Kuka حتی قادرند قطعات اتومبیل را به هم متصل کنند. اما با این وجود هنوز بخش اعظمی از کارهای روزمره انسان‌ها انجام نشده باقی مانده و هر چند وقت یکبار هم اخباری راجع به روبات‌های خانه‌دار با قابلیت‌های مختلف مانند شستشو و اتوکشی لباس‌ها شنیده می‌شوند. اما چه کسی قرار است از گیاهان درون منزل مراقبت کند؟

پاسخ این سوال ظاهرا در دستان روبات دوست داشتنی شرکت روباتیک چینی «Vincross» است که با نام «هگزا» شناخته می‌شود. این روبات در اصل توسط روبات شناس معروف «سون تیانکی» طرحی و ساخته شده است. تیانکی در سال 2014 طرحی را معرفی کرد که عنوان آن «اشتراک‌گذاری تکنولوژی انسان‌ها با گیاهان» بود و نتایج تلاش‌های او در این چند سال هم دقیقا با عنوان این طرح مرتبط می‌شود. تیانکی در ادامه روبات هگزا را طراحی کرد که یک گیاه را بر روی سرش حمل می‌کند و به صورت مرتب به سمت نور خورشید و سایه حرکت می‌کند تا از این طریق گیاه به‌اندازه مناسب از نور خورشید برای رشد بهره‌مند شود. ضمنا این روبات دوست داشتنی با کوبیدن پاهایش روی زمین به صاحب خود اعلام می کند که گیاه به آب نیاز دارد.

روبات هگزا قابل برنامه‌ریزی به‌صورت دلخواه است و این یعنی صاحب آن می‌تواند عملکرد این روبات عنکبوتی را به شکل دلخواهش تنظیم کند. البته در جریان باشید که قیمت این روبات خیلی هم ارزان نیست. نسخه ساده هگزا 950 دلار قیمت دارد بنابراین قبل از خرید ابتدا ببینید نگهداری گیاهانتان توسط یک روبات تا این اندازه اهمیت دارد یا خیر.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42150 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/04/23 تعداد مشاهده: 1654
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر