کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه اندازی ایستگاه سوخت هیدروژن در هاوایی

به گزارش سافت گذر، استفاده از سوخت هیدروژن به عنوان ماده محرک خودروها یک ایده بسیار جذاب می باشد ولی مسئله ای که سبب شده نتوان به خوبی از این راهکار بهره برداری کرد، نبود زیرساخت های لازم می باشد.

هیدروژن هاوایی آمریکا خودرو

تقریباً اکثر ایستگاه های سوخت هیدروژن در کالیفرنیای جنوبی قرار دارند ولی اخیراً با افتتاح جایگاهی دیگر در هاوایی توسط شرکت Servco، این یکجانشینی به پایان خواهد رسید.

هیدروژن هاوایی آمریکا خودرو

ایستگاه Servco که در جزیره Ohau هاوایی افتتاح شده است، خودکفا می باشد و می تواند به اندازه 12 خودرو Mirais در روز هیدروژن تولید نماید. دارندگان این خودرو که محصول تویوتا می باشد، می توانند در 3 سال اول استفاده از خودرو برای دریافت سوخت هیدروژن حدود 15000 دلار یارانه دریافت نمایند بنابراین با این استراتژی، مشتریان کمپانی تولیدکننده خودرو بیشتر خواهند شد.

هیدروژن هاوایی آمریکا خودرو

به گزارش سافت گذر، Mark Fukunaga، مدیرعامل Servco می گوید:(( ایستگاه سوخت هیدروژن ما به ساکنان هاوایی نشان خواهد داد که چگونه خودروهای پیل سوختی بر محیط زیست تأثیرگذار هستند و می توانند ما را به اهدافمان نزدیکتر کنند. این نوع خودروها کربن تولید نمی کنند و زمان سوختگیری آنها نیز همچون خودروهای دیزلی می باشد. به علاوه، خودروهای پیل سوختی را می توان مکمل خودروهای هیبریدی، باتری و یا شارژی نیز نامید زیرا به کاربران امکان کاهش تولید کربن را می دهند. ما در مورد آینده محیط زیست مسئول هستیم بنابراین خودروهای پیل سوختی بهترین راهکار برای داشتن محیط ‌زیستی سالم در آینده است)).

خودروهای پیل سوختی می توانند به صورت کاملاً پاک و بدون نیاز به نیروی اضافه و متصل بودن به یک منبع نیرو، حرکت نمایند. به علاوه، همانند خودروهای دیزلی نیز می توانند سوخت گیری کنند.

به گزارش سافت گذر، Fukinaga ادامه می دهد:(( فرآیند سوختگیری خودروهای پیل سوختی همانند خودروهای بنزینی است بنابراین نیازی به انجام یک کار خارق العاده برای پر کردن باک آنها نمی باشد)).

حالا هاوایی پس از کالیفرنیا به دومین ایالتی تبدیل شده که ایستگاه سوخت هیدروژن دارد.




منبع: cnet.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42155 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/24 تعداد مشاهده: 1842
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر