کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316234 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری 4 غول دنیای تکنولوژی برای طراحی پروژه جدید ارسال داده

به گزارش سافت گذر، چندین شرکت تکنولوژی در دنیا قصد دارند تا پروژه جدیدی برای ارسال داده‌ها راه‌اندازی نمایند. گوگل، توئیتر، مایکروسافت و فیسبوک برای آغاز پروژه جدیدی جهت ارسال آسان‌تر محتوا، مخاطبان و . . . میان خود به توافق رسیده‌اند و نام آن را نیز Data Transfer Project نامیده‌اند.

مایکروسافت فیسبوک توئیتر گوگل اپل

گفته می‌شود پروژه ارسال داده نوعی برنامه منبع باز خواهد بود که امکان استفاده از آن روی هر سرویسی برای کاربران فراهم شده است. چنین برنامه‌ای برای بسیاری از کاربران کارایی زیادی خواهد داشت زیرا آنها ممکن است بتوانند داده مورد نظر خود را دانلود نمایند ولی نمی‌توانند آن را در حساب‌های کاربری مختلف آپلود کنند.

گوگل در مورد این پروژه توضیحاتی ارائه کرد و گفت که با چنین برنامه‌ای، کاربران دیگر نباید نگران دانلود و آپلود داده‌ها در سرویس‌های مختلف باشند.

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت نیز از دیگر شرکت‌ها خواسته به این پروژه بپیوندند زیرا چنین برنامه‌ای می‌تواند نوعی رقابت مشترک را ایجاد نماید و دیگر سبب نخواهد شد تا یک کمپانی از کاربران بخواهد که فقط و فقط از خدمات آنها استفاده نمایند بلکه مشترکان خواهند توانست که از سرویس‌های مفید و کاربردی سراسری بهره ببرند و خطر از دست رفتن داده‌ها نیز از بین خواهد رفت.

مایکروسافت فیسبوک توئیتر گوگل اپل

اگر این پروژه با تمام پتانسیل خود اجرایی شود، می‌تواند دنیای تکنولوژی را دگرگون نماید. فرض کنید که می‌توانید یک موزیک را در یک سرویس پخش آنلاین اجرا نمایید در حالی که امکان انتقال پلی لیست خود را نیز از یک سرویس به سرویس دیگر دارید. و یا ممکن است بتوانید بدون نیاز به تنظیمات جدید، از سیستم عامل و پلتفرم دیگری بهره ببرید.

مایکروسافت فیسبوک توئیتر گوگل اپل

مطمئناً جای یک شرکت دیگر در انجام چنین پروژه‌ای خالی است و آن هم اپل می‌باشد. اگرچه نمی‌توان چنین قضیه‌ای را آنقدرها هم عجیب دانست ولی باید برای این اتفاق تأسف خورد.

از آنجایی که این پروژه در گام‌های ابتدایی خود قرار دارد، مطمئناً می‌توان شاهد کمپانی‌های دیگر در آن بود.

به گزارش سافت گذر، این برنامه برای شرکت‌های استارتاپی نیز بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. کمپانی‌هایی نظیر گوگل هم‌اکنون دارای داده‌های زیادی از مشترکان خود هستند ولی شرکت‌های جدید می‌توانند در صورت ملحق شدن به این سرویس و راه‌اندازی آن، از فواید و کاربردهای بیشمار آن بهره ببرند.

بهرحال باید دید که چگونه این پروژه اجرایی خواهد شد و آیا کمپانی‌های دیگری نیز به آن خواهند پیوست یا خیر.




منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42210 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/30 تعداد مشاهده: 1671
سافت گذر