کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316132 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری بزرگان دنیای تکنولوژی برای تبادل آسان اطلاعات کاربران

گوگل، فیسبوک، مایکروسافت و توییتر از استانداردهای « پروژه انتقال داده » سخن گفته اند که روش های جدیدی برای انتقال داده ها بین پلتفرم ها را فراهم می کند.


گوگل تشریح کرده که پروژه مورد بحث برای کاربران این امکان را فراهم می کند که داده های خود را به طور مستقیم و بدون نیاز به دانلود و آپلود مجدد، به سرویس دیگری منتقل کنند. در حالی که فیسبوک و توییتر تنها به بیان بخش اصلی ایده اکتفا کرده اند، گوگل دقیق تر به موضوع پرداخته است.

نسخه فعلی این سیستم از انتقال داده های مرتبط با تصاویر، ایمیل ها، اطلاعات تماس، تقویم و وظایف به واسطه API هایی از گوگل، مایکروسافت، توییتر، فلیکر، اینستاگرام، SmugMug و میلک پشتیبانی می کند.

در بحث امنیت داده گوگل اعلام کرده خدماتی که برای انتقال داده به کار می روند به گونه ای کار می کنند که پیش از انتقال اطلاعات، نیاز به هویت سنجی هر حساب توسط شخص است و همچنین تمامی گواهینامه ها و اطلاعات کاربران رمزنگاری می شوند.

علاوه بر این موارد، گفته شده که سرویس هایی که قصد دارند در پروژه انتقال داده ثبت نام کنند، می توانند از قابلیت های امنیتی فعلی خود بهره ببرند. این مسئله موجب می شود شرکت هایی که قصد ارائه قابلیت انتقال داده به کاربران خود را دارند با مشکلات کمتری مواجه شوند.

پروژه انتقال داده که اولین بار در سال 2017 کلید خورده، به صورت کد منبع باز طراحی شده و البته در مراحل اولیه خود قرار دارد. با این حال با حضور این شرکت های مطرح انتظار می رود شاهد رشد سریع آن بین پلتفرم های متفاوت باشیم.

اطلاعات کامل در قالب اوراق سفید در وبسایت اختصاصی پروژه انتقال داده موجود است. همچنین کدهای منبع باز پروژه در گیت هاب در دسترس است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42222 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1397/04/30 تعداد مشاهده: 1684
سافت گذر