کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا مایکروسافت 2 کنسول برای نسل بعدی خواهد ساخت؟

ماه گذشته و طی نمایشگاه E3 مشخص شد که مایکروسافت در حال کار روی سرویس استریم بازی ها برای نسل بعدی است. به طور خلاصه، استریم بازی های ویدیویی همانند تماشای یک ویدیو روی یوتوب است. بازی ها روی سرورهای ابری گوگل ذخیره شده اند و کاربر از طریق اینترنتی قدرتمند، بازی را از سرورهای ابری دریافت و اجرا می کند. در این حالت نیازی به سخت افزار قدرتمند یا کنسول ها نیست و همه چیز بر بستر اینترنت ارائه می شود.


حال و طبق گزارش تازه ای که منتشر شده، جدا از ایکس باکس بعدی، ردموندی ها روی سخت افزار مخصوص استریم با اسم رمز «سیستم ابری اسکارلت» کار می کند که بخش مهمی از برنامه آن ها برای نسل بعد محسوب می شود.

مطابق این گزارش، کنسول نسل بعدی مایکروسافت به دو صورت عرضه خواهد شد. اولی همانند همه کنسول های دیگر که می توانید بازی ها را با دیسک انجام داده یا از اینترنت دانلود کنید و در شکل دوم، با سیستمی از لحاظ سخت افزاری ضعیف تر روبرو خواهید بود که برای اجرای بازی ها از خدمات استریم استفاده می کند.

قرار است این دستگاه استریم قدرتی مشابه با ایکس باکس نسل بعدی داشته باشد و بعد از دانلود بخشی از بازی ها، بقیه آن ها را از طریق استریم کردن پخش کند.

به نظر می رسد که این دستگاه قیمت بسیار کمتری از مدل اصلی ایکس باکس در نسل بعدی خواهد داشت و مایکروسافت قصد دارد تا با فراگیرتر کردن آن، جایگاه مهمی را در صنعت رو به رشد سرویس های ابری پیدا کند.

در شرایط فعلی سونی و نینتندو از چنین ظرفیت هایی بهره نمی برند و این مورد می تواند یکی از برگ های برنده ایکس باکس بعدی در نسل نهم کنسول های بازی باشد.

البته حداقل با شرایط فعلی اینترنت در داخل کشور، اکثر خریداران ایکس باکس بعدی مجبور به استفاده از همان مدل کلاسیک ایکس باکس خواهند بود. احتمال می رود که مایکروسافت زودتر از سونی و در سال 2020 از کنسول جدید خود رونمایی کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42259 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1397/05/02 تعداد مشاهده: 1661
کلید واژه ها: ,
سافت گذر