کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316140 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شارژر بیسیم که قابلیت شارژ همزمان دو گوشی را دارد

به گزارش سافت گذر، گویا سامسونگ رقیب شارژر AirPower شرکت اپل را تولید کرده است که می‌تواند همزمان دو گوشی را شارژ کند.

شارژر سامسونگ اپل اسمارت واچ گوشی

اختراع این وسیله که Wireless Charger Duo نام دارد، پیش از همایش 9 آگوست سامسونگ فاش شده است ولی باید همیشه به شایعات در مورد وسایل اینچنینی توجه کنیم.

درباره شارژر Wireless Charger Duo سامسونگ

روی جعبه این شارژر مشخص شده که می‌توان از آن یا برای شارژ همزمان دو گوشی مجهز به قابلیت شارژ بیسیم استفاده کرد و یا یک اسمارت واچ و یک گوشی را با آن شارژ نمود در حالی که شارژر AirPower اپل می‌تواند در یک لحظه سه دستگاه را شارژ کند: یک گوشی، یک ساعت هوشمند و یک ایرپاد.

شارژر سامسونگ اپل اسمارت واچ گوشی

درباره شارژر AirPower اپل

در حالی که به نظر می‌رسد شارژر جدید سامسونگ برای رقابت با شارژر AirPower اپل تولید شده باشد و ممکن است به زودی از آن رونمایی نیز بشود، ولی به نظر نمی‌رسد محصول اپل به این زودی‌ها در معرض دید قرار گیرد زیرا این کمپانی می‌خواهد اطمینان حاصل کند که مبادا این دستگاه بیش از حد داغ شود. حتی برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که به خاطر برخی موانع تخصصی، ممکن است این شارژر (AirPower) تا ماه سپتامبر نیز معرفی شود.

به خاطر اینکه Wireless Charger Duo می‌تواند در یک لحظه دو دستگاه را همزمان شارژ کند، قیمت آن نیز قطعاً از AirPower ارزانتر خواهد بود.

شاید یک نفر شارژر شرکت اپل را به محصول سامسونگ ترجیح دهد ولی به خاطر قیمت بالاتر آن این احتمال وجود دارد که تولید شرکت کره‌ای نسبت به AirPower با موفقیت بیشتری روبه‌رو شود. بهرحال باید منتظر ماند و دید که رقابت Wireless Charger Duo و AirPower چگونه خواهد بود.

قیمت شارژر Wireless Charger Duo

شارژر سامسونگ اپل اسمارت واچ گوشی

قیمت این شارژر حدود 72 دلار خواهد بود که در نوع خود هزینه زیادی برای خرید یک شارژر می‌باشد. مطمئناً گزینه‌های مشابه دیگری در بازار وجود دارند ولی قطعاً هیچکدام از آنها مانند محصول سامسونگ نخواهند بود.




منبع: techtimes.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42278 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/05 تعداد مشاهده: 2103
کلید واژه ها: , , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر