کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حمله هکرها به اطلاعات خصوصی بیماران

هکرها توانسته‌اند به اطلاعات پزشکی و شخصی بسیاری از بیمارانی که در بیمارستان بویز تاون پرونده داشتند، دسترسی پیدا کرده‌اند.
حمله هکرها به اطلاعات خصوصی بیماران
هکرها توانسته‌اند اطلاعات شخصی و درمانی خیل عظیمی از بیماران در بیمارستان بویز تاون ایالات متحده آمریکا را هک کرده و بدست آورند.

به نظر می‌رسد هک و سرقت اطلاعات پزشکی بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز حساس پزشکی رو به افزایش است چراکه در گوشه و کنار جهان بخصوص در یک سال گذشته، شاهد حملات سایبری مشابه زیادی بوده‌ایم که از بزرگترین حملات سایبری این چنینی می‌توان به حملات به مراکز درمانی و بهداشت انگلستان و اوکلاهامای ایالات متحده آمریکا اشاره کرد.

حالا تازه ترین گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد که هکرها و مجرمان سایبری توانسته‌اند به اطلاعات درمانی، پزشکی و شخصی بسیاری از بیمارانی که در بیمارستان و مرکز درمانی و بهداشتی بویز تاون پرونده داشتند، دسترسی پیدا کرده‌اند.

این اطلاعات که به گفته پزشکان مربوطه و فعال در این بیمارستان، از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار بوده است، توسط هکرها و مجرمان سایبری هک شده و به سرقت رفته است.

پزشکان و مدیران این مرکز بهداشتی تاکید کرده‌اند که سرقت و دسترسی به اطلاعات پزشکی و شخصی ۱۰۵ هزار و ۳۰۹ نفر از بیماران و کارکنان فعال در این بیمارستان می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بخش بهداشت و درمان این کشور بزند و بسیاری از شهروندان را با مشکلات جدی مواجه سازد.

البته پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری پیش‌تر درباره حملات سایبری گسترده به مراکز درمانی، بیمارستانی و کلینیک‌های بخش سلامت و بهداشت تمامی کشورها در جهان هشدارهای جدی داده بودند که باید هرچه زودتر اقدامات پیشگیرانه‌ای را درباره مقابله با آسیب‌پذیری در برابر این حملات سایبری پیشرفته و خطرناک اتخاذ کرده و انجام دهند چراکه در غیر این صورت، به احتمال خیلی زیاد هدف این هکرها قرار خواهند گرفت و متحمل هزینه‌های هنگفت و خسارات جبران‌ناپذیری خواهند شد.

اما با توجه به افزایش روزافزون حملات سایبری از سوی هکرها، کشورهای زیادی در سراسر جهان هدف این گونه حملات قرار گرفته‌اند و آسیب‌ها و خساراتی را متحمل شده‌اند. بر اساس گزارش‌های منتشره، آمار حملات سایبری و هک در سال گذشته  ۲۰۱۷، به اوج خود رسیده است.

سال گذشته حمله سایبری بدافزار  واناکرای به بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بهداشت و درمان و خدمات پزشکی در انگلستان بدون شک یکی از بزرگ‌ترین حملات سایبری در طول تاریخ بود که مشکلات بی‌سابقه و وحشتناکی را برای کادر پزشکی و بیماران ایجاد کرد و وضعیت سلامتی بسیاری از افراد را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار داد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42336 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1397/05/09 تعداد مشاهده: 2485
سافت گذر