کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اقدام دو شرکت چینی برای تولید گوشی تاشو

به گزارش سافت گذر، رقابت برای تولید گوشی‌های تاشو آغاز شده است و پس از اینکه سامسونگ اعلام کرد نخستین دستگاه در این زمینه را تولید خواهد کرد، هوآوی نیز خبر از تولید چنین گوشی را داد و حالا بر اساس جدیدترین اخبار، گویا دو شرکت چینی شیائومی و اوپو نیز به این رقابت پیوسته‌اند.

سامسونگ گلکسی شیائومی اوپو گوشی تاشو گوشی هوآوی

آنطور که مشخص است، شیائومی و اوپو به دنبال تأمین‌کننده صفحه نمایش‌های تاشو هستند که البته شرکت‌های BOE، Visionox و LG Display از آن جمله می‌باشند.

شیائومی گویا در زمینه تولید گوشی‌های تاشو عجله دارد زیرا گفته می‌شود که بلافاصله پس از معرفی دستگاه تاشو، می‌خواهد آن را به تولید انبوه برساند.

بر خلاف استراتژی سامسونگ و هوآوی، شیائومی می‌خواهد ابتدا بازار چین را در اختیار بگیرد تا مجال نفس کشیدن به دیگر رقبای خود را ندهد.

ذکر این نکته نیز الزامی است که در گزارشات آمده که بیش از یک گوشی گلکسی تاشو مشاهده خواهیم کرد و قیمتی که برای آن دستگاه‌ها وجود خواهد داشت، از 1788 دلار آغاز شده و تا 2652 دلار متغیر خواهد بود در حالی که کمپانی‌های چینی وعده تولید گوشی تاشو با قیمت‌های 896 دلار تا 1344 دلار را داده‌اند. البته برخی شایعات وجود دارند که گوشی تاشو و پرچمدار گلکسی سامسونگ، قیمتی در حدود 2000 دلار خواهد داشت.




منبع: gsmarena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42340 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/10 تعداد مشاهده: 1675
سافت گذر