کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توییتر برای سلامت پلتفرم خود به راهکارهای جدیدی می‌اندیشد

این‌روزها گفتگوهای آنلاین در سطح توییتر چندان مسالمت‌آمیز به پیش نمی‌رود. حال توییتر قصد دارد با راهکارهایی جدید این مشکل را رفع کند.

توییتر برای سلامت پلتفرم خود به راهکارهای جدیدی می‌اندیشد

فرقی نمی‌کند کاربر کدام پلتفرم اجتماعی باشید؛ از یوتیوب که شبکه‌‌ای مبتنی بر ویدیو است بگیرید تا توییترِ گفتگو‌محور، همگی از مشکلِ عدم گفتگوی سالم بین کاربران رنج می‌برند. 

حال جک دورسی، مدیرعامل توییتر، اعلام کرده که از این مشکلات آگاه است. او در روز نخستِ ماه مارس اذعان کرد که گفتگوهای انجام شده در سطح توییتر سلامت خود را از دست داده‌اند و ماهیت سمی پیدا کرده‌اند. او متعهد شد تا دو تیم مستقل از پژوهشگران را برای نظارت بر سلامت پلتفرم توییتر به کار گمارد تا جلوی این پدیده هرچه زودتر گرفته شود. اکنون در ادامه‌ی این موضوع، وی روز دوشنبه اعلام کرد که دو تیمِ یادشده مأموریت‌های پژوهشی خود را آغاز کرده‌اند.

ویجایا گادده و دیوید گاسکا در بیانیه‌ای مشترک در این‌ مورد اعلام کردند:

مطمئن‌شدن از این موضوع که ما مقیاس‌های متفکر و جامعی را برای اندازه‌گیری سلامت گفتمان‌های عمومی داشته باشیم، برای توییتر امری حیاتی برشمرده می‌شود و به ما در پیشبرد کارهایمان کمک می‌کند. [در این راه] هر دو گروه پژوهشگران با ما همکاری خواهند کرد تا به‌صورت انتقادی به این امر بپردازیم و کارها را به‌ درستی انجام دهیم.

این پژوهشگران که توسط دانشگاه لیدن هلند رهبری می‌شوند، اتاق‌های اکو و گفتمان‌های غیرانسانی را در راستای توسعه‌ی دو مجموعه متمایز از معیارها برای اندازه‌گیری تنوع ایدئولوژیک و شناسایی گفتمان‌های غیرقابل انکار بررسی خواهند کرد. در این میان، گروه دوم که توسط مایل هیوستون از دانشگاه آکسفورد هدایت می‌شود، این موضوع را بررسی خواهد کرد که آیا افزایش ارتباطات میان جوامع مختلف و بالابردنِ نرخِ دیده‌شدن پیام‌ها توسط بازه‌ی وسیعی از نقطه‌نظرات گوناگون می‌تواند در کاهش نابردباری و نفرت‌پراکنی‌های جامعه‌ی کنونی توییتر تأثیر بگذارد؟

رِبِکا تِرامبل که وظیفه‌ی رهبری پژوهشگران دانشگاه لیدن هلند را بر عهده دارد، در همین رابطه می‌گوید:

در زمینه‌ی افزایش فزاینده‌ی تنش‌های سیاسی، شیوع اطلاعات غلط و رشد خشونت و تعصب، کاملاً مشخص است که برای اثرگذاری بیشتر به ارزیابی و رفع برخی از دشوارترین چالش‌های فزاینده‌ی شبکه‌های اجتماعی نیاز خواهیم داشت؛ در همین راستا، پژوهشگران آکادمیک و شرکت‌های فناوری باید همکاری نزدیک‌تری با یکدیگر داشته باشند. این ابتکار عمل فرصت مهم و امیدوارکننده‌ای را برای توییتر و تیمِ پژوهشگرانِ ما فراهم می‌کند تا تجربه و تخصص خود را برای دستیابی به راهکارهای مشترک به‌اشتراک بگذارند.

در حالی که پیش‌تر شرکت‌های بسیاری برای یافتنِ معایب پلتفرم‌های خود به همکاری با محققین روی آورده بودند؛ اما به‌نظر می‌رسد که این نخستین‌بار است که تیمی برای رسیدنِ به راهکارهای مناسب در راستای افزایش سلامت گفتمان‌های آنلاین اختصاصاً به کار گمارده می‌شود. منابع مالی این دو تیم همگی از طریق توییتر تأمین خواهد شد و برطبق گفته‌ی دورسی، ارمغانِ کار این دو تیم به صورت غیرانحصاری، تمام شرکت‌های فعال در این حوزه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

تیم توییتر درباره‌ی این موضوع می‌گوید:

توقع ما از یک پروژه‌ی مؤفق، بازخوردهای مثبت، دسترسی عموم به آن، انتشار مقالات مربوط به آن به‌صورت عمومی و قرارگیری آن در قالب نرم‌افزارهای متن‌باز در زمان‌ مناسب است.

بی‌شک انتشار عمومی دستاوردهای این تیم نقش به‌سزایی در ریشه‌کنی بسیاری از مشکلات سیستماتیک پلتفرم‌های اجتماعی خواهد داشت. حال باید به نظاره نشست و دید که آیا توییتر به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در این مورد، می‌تواند پاسخ انتقادهای اخیر را با عملکردِ مثبتش بدهد؟
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42347 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/05/10 تعداد مشاهده: 1683
کلید واژه ها: ,
سافت گذر