کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیپد پرو 2018 چه شکلی خواهد بود؟

به گزارش سافت گذر، در روزهای اخیر شایعات مربوط به آیپد آتی اپل بیشتر منتشر شده‌اند که این خبرها تقریباً در مورد طراحی، ظاهر و کارایی تبلت آینده اپل صحبت می‌کنند. با این وجود کار ما برای تأیید هر کدام از آنها سخت است.


بر این اساس، برخی از سایت‌های خبری تخصصی مربوط به سیستم عامل مک، ابتدا کدهای موجود در نسخه بتا iOS ورژن 12 را بررسی کرده‌اند و به نتایجی نیز دست یافته‌اند. به گفته آنها، ویژگی تقسیم صفحه نمایش که در iOS 12 وجود دارد، احتمالاً با نمایشگری همراه خواهد بود که گوشه‌های گردی دارد بنابراین، تبلت از نظر ظاهری شکل مدرنی خواهد داشت. همچنین ضخامت آن زیاد نخواهد بود و دکمه هوم و بریدگی در صفحه نمایش نیز در آن قرار داده نشده است.

آیپد آیپد پرو 2018 اپل iOS مک آیفون تبلت

با بررسی بیشتر در کدهای مربوط، گفته می‌شود که برخی از بخش‌های رابط کاربری از نظر عملکرد و کارایی بهتر خواهند شد. در کد مطالعه شده، مدلی که وجود دارد، J3XX می‌باشد که گفته می‌شود به آیپد مدل 2018 ربط دارد.

آیپد آیپد پرو 2018 اپل iOS مک آیفون تبلت

به علاوه، یک رابط کاربری چندکاربره نیز وجود خواهد داشت که البته با توجه قرار داشتن این ویژگی‌ها در نسخه بتا، احتمال تغییر آنها در نسخه نهایی وجود دارد اما فعلاً، بسیاری بر این باورند که یک ویژگی جدید و مهم (احتمالاً ناچ در صفحه نمایش) در آیپد 2018 دیده خواهد شد تا عملکرد، طراحی و رابط کاربری مربوط به تبلت را بهبود بخشد.

آیپد آیپد پرو 2018 اپل iOS مک آیفون تبلت

به گزارش سافت گذر، گیج‌کننده‌ترین مسئله در این میان، مربوط به تکنولوژی تشخیص چهره می‌باشد چرا که اگر قرار است این ویژگی در آیپد پرو 2018 وجود داشته باشد، باید یک ناچ در نمایشگر کار گذاشته شود. با همه این احتمالات، آژانس‌های خبری مربوط به مک و iOS معتقدند که فناوری فیس آی‌دی در تبلت آتی اپل وجود خواهد داشت که می‌توان از آن در حالت افقی تبلت نیز بهره برد.

آیپد آیپد پرو 2018 اپل iOS مک آیفون تبلتآیپد آیپد پرو 2018 اپل iOS مک آیفون تبلت

اگر بخواهیم خلاصه کنیم، باید بگوییم که محتمل‌ترین ویژگی که در آیپد پرو 2018 خواهیم دید، وجود یک بریدگی در صفحه نمایش در یک مدل و عدم وجود ناچ در مدلی دیگر می‌باشد.

بر اساس شایعات قدیمی‌تر، سایز صفحه نمایش آیپدهای بعدی اپل عبارتند از: 10.5 و 12.9 اینچ. نمونه اول در ابعادی به اندازه 6*178.8*247.5 میلی‌متر خواهد بود و نمونه دوم، در ابعاد 6.4*215*280 میلی‌متر تولید خواهد شد.

آیپد آیپد پرو 2018 اپل iOS مک آیفون تبلت

به گزارش سافت گذر، دیگر اطلاعاتی که احتمال می‌رود تا حدودی درست باشند، نبود جک هدفون 3.5 میلی‌متری، نبود کابل مبدل Lightning به جک هدفون (درون جعبه) و منتقل شدن قطعات اتصالی هوشمند به پشت دستگاه‌ها می‌باشند.

متأسفانه باید همچنان برای تأیید اطلاعات موجود صبر کرد. به علاوه، در خوش‌بینانه‌ترین حالت، می‌توانیم برای اولین بار، تصاویر رسمی آیپد پرو 2018 را در ماه سپتامبر ببینیم.




منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42372 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/14 تعداد مشاهده: 1479
کلید واژه ها: , , , , , ,
سافت گذر