کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316243 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینستاگرام در حال بررسی تغییرات جدیدی در اپلیکیشن خود است

گوگل همواره امکانات جدید و به روزی را برای برنامه‌ها و سرورهای خود بررسی و تست می‌کند اما این تصور غلطی است که بگوییم تنها شرکتی است که این کار را انجام می‌دهد. اینستاگرام هم جزو شرکت‌هایی است که این کار را اغلب انجام می‌دهد و این بار شاید با بررسی‌های خود کاری کند که برخی از کاربران این شبکه اجتماعی برای مدتی آزرده خاطر شوند. این کمپانی در نظر دارد در برنامه بررسی خود، جای پروفایل و آیکون پیام‌های دایرکت را تغییر دهد و ردیفی از ایموجی‌ها را در بخش کامنت برای دسترسی سریع به آن‌ها اضافه کند.
اینستاگرام در حال بررسی تغییرات جدیدی در اپلیکیشن خود است +تصاویر
در حال حاضر آیکون پیام‌های خصوصی در بالای سمت راست صفحه اینستاگرام قرار دارد و آیکون پروفایل در پایین سمت راست که اینستاگرام در تست خود قصد دارد، جای این دو را با هم عوض کند. دلیل این کار هم بسیار عقلانی به نظر می‌رسد چرا که اکثر مردم بخش دایرکت را بیشتر از پروفایل استفاده می‌کنند و با این کار دسترسی به آیکون پیام‌های خصوصی در این اپلیکیشن برای کاربران راحت‌تر می‌شود. اما با این کار برای بسیاری از کاربران ممکن است سخت باشد تا به محل قرارگیری جدید این آیکون‌ها عادت کنند و برای مدت‌زمان کوتاهی دچار اشتباه شوند.

اینستاگرام در حال بررسی تغییرات جدیدی در اپلیکیشن خود است +تصاویر
اگر جزو کاربرانی هستید که تنها یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید، باید توجه کنید که آیکون پروفایل را مشابه شکل همیشگی‌ آن می‌بینید اما کاربرانی که چندین حساب‌کاربری دارند، حین استفاده از هر حساب‌کاربری، عکس همان پروفایل در قسمت پایین نشان داده نمی‌شود؛ در عوض یک آیکون برای آن‌ها نمایش داده می‌شود که در آن عکس پروفایل‌ها در کنار هم قابل مشاهده است.

اینستاگرام در حال بررسی تغییرات جدیدی در اپلیکیشن خود است +تصاویر
این تغییرات تنها تغییراتی نیست که اینستاگرام برای اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود در نظر گرفته است. در حال حاضر وقتی کاربران بخواهند عکسی را برای تعدادی از دوستان خود ارسال کنند، باید در قسمت نوار منوی استاندارد علامت «+» را لمس کنند تا بتوانند به دوربین دسترسی داشته باشند، اینستاگرام در حال تست امکان اضافه‌کردن گزینه‌ی دکمه‌ی دوربین در قسمت بالای نوار منو استاندارد است تا کاربران بتوانند از دکمه‌ی دوربین استفاده کنند و آنچه مد نظرشان است سریع‌تر برای دوستان خود ارسال کنند.

اینستاگرام در حال بررسی تغییرات جدیدی در اپلیکیشن خود است +تصاویر
در نهایت، اینستاگرام امکان دسترسی سریع به ایموجی در بخش کامنت‌های هر پست را مورد بررسی و تست قرار می‌دهد. این ویژگی برای افرادی کاربرد دارد که با ایموجی‌ها بیشتر سروکار دارند ولی اگر کاربرانی هستند که در کامنت‌گذاری از ایموجی زیاد استفاده نمی‌کنند، می‌توانند این گزینه را غیرفعال کنند. این گزینه به کاربران علاقه‌مند به ایموجی کمک می‌کند تا دسترسی سریع‌تری به ایموجی‌ها داشته باشند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42390 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/05/15 تعداد مشاهده: 1430
کلید واژه ها: ,
سافت گذر