کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316224 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واقعیت ‌هایی در مورد قلم S گلکسی نوت 9 + تصاویر

به گزارش سافت گذر، معرفی گلکسی نوت 9 به زودی رخ خواهد داد ولی در همین ساعات و دقایق انتهایی نیز، خبرگزاری‌ها دست از فاش کردن اطلاعات در مورد این فبلت برنمی‌دارند و ظاهراً این‌بار نوبت به قلم S آن رسیده است.

سامسونگ گلکسی نوت گلکسی نوت 9 قلم S قلم استایلوس

در تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، به خوبی می‌توانید رازهایی را درباره قلم S متوجه شوید. شاید مهمترین ویژگی گلکسی نوت 9 را نیز بتوان همین قلم دانست.

این تصاویر چه چیزی را می‌خواهند بیان کنند؟

سامسونگ گلکسی نوت گلکسی نوت 9 قلم S قلم استایلوس

اولاً، با مشاهده این تصاویر می‌توانیم بفهمیم که قلم S چه شکلی خواهد بود و از اینکه یک ابزار بلوتوثی است، مطمئن می‌شویم. همچنین، می‌فهمیم که دارای قابلیت‌های کنترل از راه دور است. برای مثال، می‌توان دکمه روی قلم را فشار داد و عکس گرفت، اپلیکیشن‌ها را کنترل کرد، ویدیو یا موزیک در حال اجرا را پخش یا متوقف کرد و . . .

سامسونگ گلکسی نوت گلکسی نوت 9 قلم S قلم استایلوس

همچنین، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که قلم S گلکسی نوت 9، دارای قدرتی برابر با 4096 سطح فشار است که سبب خواهد شد با دقت بسیار بالایی بتوان آن را روی سطح دستگاه جابه‌جا و یا نقاشی‌های مختلفی با آن طراحی کرد.

سامسونگ گلکسی نوت گلکسی نوت 9 قلم S قلم استایلوس

علاوه بر قلم S، با مشاهده تصاویر می‌توانیم نکاتی را نیز در مورد دوربین گلکسی نوت 9 متوجه شویم.

سامسونگ گلکسی نوت گلکسی نوت 9 قلم S قلم استایلوس

با وجود قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی که Intelligent Camera نام دارد، سامسونگ وارد حوزه به کارگیری این تکنولوژی در دوربین‌ها شده است. این ویژگی به طور خودکار صحنه‌ها را شناسایی کرده و سپس رنگ‌ها را با آن تطبیق می‌دهد، تعادل رنگ سفید را اجرا می‌کند و برای اینکه سوژه در بهترین شکل خود نمایان شود، کنتراست آن را تنظیم می‌نماید. به علاوه، این قابلیت دوربین گلکسی نوت 9 پلک زدن را تشخیص می‌دهد بنابراین چندین تصویر پشت سر هم خواهد گرفت تا از میان آنها، بهترین عکس گرفته شده را انتخاب نمایید.

سامسونگ گلکسی نوت گلکسی نوت 9 قلم S قلم استایلوس

در نهایت، می‌بینیم که نوت 9 از راهکار یک کابلی DeX پشتیبانی می‌کند و این یعنی، نیازی نیست تا از ابزار خاصی برای متصل کردن آن به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر استفاده نمایید. این قابلیت زمانی به کار می‌آید که شما می‌خواهید تصاویر خود را روی یک نمایشگر بزرگ‌تر اجرا کنید.

سامسونگ گلکسی نوت گلکسی نوت 9 قلم S قلم استایلوس

نکته: علاوه بر تصاویر تازه منتشر شده از گلکسی نوت 9، عکس‌های ابتدایی فاش شده از این فبلت را نیز می‌توانید ببینید.

با توجه به ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده، می‌توان انتظار داشت که قیمت این دستگاه بالا باشد بنابراین اگر شنیدید که ارزش گلکسی نوت 9 حدود 1000 دلار بود، تعجب نکنید.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42417 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/18 تعداد مشاهده: 1873
سافت گذر