کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316450 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حفظ سرمایه‌های زبان فارسی در فضای مجازی با فرهنگ‌سازی

يك كارشناس تاكيد كرد: فرهنگ‌سازي براي آشنايي بيشتر کاربران اينترنت با ملزومات قانوني توليد محتوا موجب حفظ سرمايه‌هاي زبان فارسي در فضاي مجازي و پيشرفت وبلاگ‌نويسان خواهد شد.

رضا هاشمي ـ صاحب نظر در امور وبلاگ‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران گفت: وبلاگ يکي از مولفه‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي است و اصولا درصد زيادي از بينندگان وبلاگ‌ها از اين فضا هستند. هر چه حلقه اجتماعي وبلاگ نويس بزرگتر است به همان نسبت نفوذ وبلاگ و تعداد بينندگان آن نيز بيشتر است و رشد هماهنگ اين دو موجب توجه بيشتر نويسنده به محتواي وبلاگش نيز خواهد شد.

وي با اشاره به نقش شبكه‌هاي اجتماعي در توسعه فضاي وبلاگ نويسي گفت: لازمه توسعه شبكه‌هاي اجتماعي فرهنگ‌سازي مناسب در زمينه محدوديت‌ها و مسووليت‌هاي ناشي از قوانين جرايم رايانه‌اي است تا از سايت‌هاي غير مجاز دوستيابي متمايز شوند.

هاشمي تصريح كرد: آمار نسبي سايت پيوندها نشان مي‌دهد که بسياري از صاحبان سايت‌ها و وبلاگ‌هاي پر بيننده از ملزومات قانوني توليد محتوا در فضاي وب اطلاع کافي ندارند و ناخواسته خود را در مقابل قانون قرار مي‌دهند.

اين كارشناس فناوري اطلاعات با تاكيد بر لزوم حفظ وبلاگ‌ها به عنوان سرمايه زبان فارسي در اينترنت اظهار كرد: تشويق وبلاگ نويسان به وبلاگ نويسي تحت هويت واقعي، ارسال اخطار قبلي و دادن فرصت قانوني براي اصلاح محتواي وبلاگ مي تواند کيفيت فيلترينگ را بهتر کرده و در ارتقاي كيفيت مطالب منعكس شده در فضاي وبلاگستان بسيار تاثيرگذار است.

وي افزود: تجربه نشان مي دهد وبلاگ نويسان با سابقه که تحت هويت واقعي وبلاگ نويسي کرده‌اند به دليل نا آشنايي با مراحل قانوني و يا مشکلات آن به سرويس وبلاگ ديگري کوچ کرده و وبلاگ جديدي ايجاد مي کنند در صورتيکه شايد وبلاگ قبلي آنها با يک اصلاح کوچک قابل بازگشايي بوده است.

هاشمي تصريح كرد: سرويس‌دهندگان وبلاگ فارسي نيز مي توانند با اشتراک تجارب خود با وبلاگ‌نويسان نقش موثري در حفط محتواي وبلاگ‌ها و ارتقا آنها داشته باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4251 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/10/27 تعداد مشاهده: 1116
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر