کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از گوشی 5G اپل تا سال 2020 رونمایی نخواهد شد

به گزارش سافت گذر، علی رغم علاقه اپل به استفاده از تکنولوژی‌های جدید در محصولات، ولی گفته می‌شود این کمپانی برای تولید گوشی 5G عجله‌ای ندارد و حتی ممکن است تا سال 2020 نیز از این دستگاه رونمایی نکند.

اپل آیفون 5G اینترنت نسل 5 ال‌جی موتورولا Verizon Sprint 4G LTE

اپل باید بابت هر گوشی 5G، برای دریافت مجوز مربوط به این نوع اینترنت حدود 21 دلار بپردازد در حالی که برای دستگاه‌هایی که از 4 پشتیبانی می‌کنند این هزینه تنها 9.60 دلار می‌باشد. با توجه به کاهش فروش محصولات اپل و کم شدن درآمد، شاید اپل بر این باور است که پرداختن چنین هزینه‌ای اصلاً ضرورتی ندارد.

اپل آیفون 5G اینترنت نسل 5 ال‌جی موتورولا Verizon Sprint 4G LTE

هزینه‌ای که اپل بابت دریافت مجوز 5G برای هر گوشی می‌پردازد، به حساب نوکیا، اریکسون، هوآوی و نوکیا (شرکت‌های سرمایه‌گذار در توسعه اینترنت نسل 5) می‌رود زیرا این کمپانی‌ها تا کنون میلیاردها دلار بابت توسعه این نوع اتصال پرسرعت سرمایه‌گذاری کرده‌اند و معتقدند که بهترین راه برای جبران هزینه‌ها، دریافت هزینه از شرکت‌های متقاضی این تکنولوژی می‌باشد.

به گزارش سافت گذر، نوکیا معمولاً برای مجوز 5G، چیزی حدود 3.48 دلار و اریکسون (با توجه به مدل گوشی) حدود 2.50 تا 5 دلار دریافت می‌کند. کووالکوم نیز پیش از این قصد داشت تا 2.275 درصد قیمت تمام شده یک گوشی 5G را از شرکت تولیدکننده دریافت کند که این هزینه در دستگاه‌های 5G چند کاربره به 3.25 درصد می‌رسد. در نهایت این کمپانی تصمیم گرفت تا بابت هر گوشی، 13 دلار دریافت نماید.

اپل آیفون 5G اینترنت نسل 5 ال‌جی موتورولا Verizon Sprint 4G LTE

مجموع هزینه لازم توسط سه کمپانی که قرار است دریافت شود، حدود 21.48 دلار می‌باشد ولی هوآوی در این بین هنوز موضع خود را مشخص نکرده و اصولی را برای تعیین قیمت مد نظر قرار داده است. این شرکت عدل، منطق و نبود تبعیض را سه اصل برای تعیین قیمت مجوز 5G می‌داند.

به گزارش سافت گذر، اریک ژو، نماینده هوآوی به شرکت‌های ارائه‌دهنده مجوز 5G پیشنهاد کرده هزینه‌ها را طوری مشخص کنند که حتی نسبت به تأییدیه‌های اینترنت 4G نیز برای شرکت‌های متقاضی ارزانتر باشد. البته این کمپانی قصد ندارد تا دیگران را وادار به انجام چنین کاری بکند.

با همه این اوصاف، احتمالاً اپل تا ماه سپتامبر سال 2020 از گوشی 5G خود رونمایی نخواهد کرد. همچنین احتمال می‌رود که گوشی 5G اپل دارای مودم اختصاصی این شرکت باشد.

به گزارش سافت گذر، تأخیر در عرضه اولین گوشی 5G توسط اپل یعنی گوشی‌های اندرویدی زودتر به این تکنولوژی دست خواهند یافت زیرا گزارش‌هایی منتشر شده است که گوشی موتورولا زد 3 پس از عرضه نخستین سیگنال 5G توسط Verizon از اینترنت نسل 5 پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه ال‌جی نیز در تلاش است تا با همکاری Sprint از گوشی 5G خود رونمایی کند.

بد نیست بدانید که سرعت اینترنت 5G حدود 25 تا 50 درصد بیشتر از اینترنت نسل 4 و LTE می‌باشد. ضمن اینکه سرعت دانلود آن نیز 10 تا 20 برابر بیشتر است.


منبع: techtimes.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42597 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/05 تعداد مشاهده: 1775
سافت گذر