کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی ‌های جدیدترین پردازنده های نسل 8 اینتل

به گزارش سافت گذر، در همایش IFA سال 2018، اینتل نمونه های جدیدی از پردازنده نسل 8 خود برای موبایل معرفی کرد که بیشتر تمرکز آنها روی بهبود عملکرد و اتصال بود.

اینتل پردازنده تراشه

دو سری U (که قبلاً با نام Whiskey Lake شناخته می‌شد) و Y (که قبلاً با نام Amber Lake شناخته می‌شد)، به ادعای اینتل برای دستگاه‌هایی بیشتر کاربرد دارند که شبیه موبایل هستند مانند لپ‌تاپ‌های 2 در 1.

اینتل پردازنده تراشه

سری U دارای سه مدل Core i7-89565U، Core i5-8265u و Core i3-8145U می‌باشد و سری Y دارای سه مدل Core i7-8500، Core i5-8200Y و Core m3-8100Y می‌باشد. هر دو این سری از پردازنده‌ها با ویژگی‌های جدیدی از جمله اتصال بهتر عرضه خواهند شد.

اینتل پردازنده تراشه

اینتل مدعی است Gigabit Wi-Fi که در این دو سری یکی شده، سبب می‌شود تا سرعت اتصال تا 12 برابر در لپ‌تاپ‌های سبک وزن بیشتر گردد در حالی که سری Y توانایی اتصال سریع به Wi-Fi و LTE را دارند.

از نظر عملکرد، سری U نسبت به لپ‌تاپ‌های 5 سال پیش، دو برابر سریع‌تر شده‌اند و سری Y نسبت به نسل قبل لپ‌تاپ‌ها، سرعت عملکرد دو برابری را تجربه خواهند کرد.

به گزارش سافت گذر، اینتل در یک بیانیه اعلام کرد:(( با تراشه‌های نسل 8 سری U، مشتریان می‌توانند هم‌اکنون در کسری از دقیقه، فیلم مورد علاقه خود را دانلود نمایند و ویدیوهای 360 درجه یا 4K ساخته، ویرایش کرده و به اشتراک بگذارند که سرعت این کار 6.5 برابر بیشتر شده است. همچنین می‌توان با سرعت غیرقابل باوری، بازی‌های سنگین را اجرا کرد)).

سیستم‌هایی که دارای پردازنده نسل 8 سری U هستند حالا دیگر از سرویس‌های صوتی مختلف مانند کورتانا مایکروسافت و الکسا آمازون و محتواهایی مانند Dolby Vision HDR و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند.

تراشه‌های سری Y اینتل نیز در دستگاه‌های سبک و باریک مانند مک‌بوک 12 اینچی اپل استفاده می‌شوند و سری U در بسیاری از اولترابوک‌ها به کار می‌رفتند. لازم به ذکر است که اینتل از مدل Core m در دستگاه‌های دارای پردازنده سری Y استفاده کرده است.

تراشه‌های سری Y بیشتر برای دستگاه‌هایی مفید خواهند بود که دارای صفحه نمایش لمسی و قلم استایلوس هستند و به همین دلیل است که ما معمولاً پردازنده‌های این سری را در لپ‌تاپ‌های 2 در 1 و تبدیل شونده مشاهده می‌کنیم. انتظار می‌رود این نوع سیستم‌ها ضخامتی برابر با 7 میلی‌متر و وزنی کمتر از نیم کیلو داشته باشند. بنابراین با قابلیت نصب eSIM و پشتیبانی از LTE، اینتل سعی کرده تا رقیبی برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل ویندوز و پردازنده‌های تولید شده شرکت کووالکوم بسازد. نقطه قوت دستگاه‌های دارای تراشه سری Y این است که می‌توانند نسخه‌های کامل ویندوز 10 را اجرا کنند و محدود به نسخه ویندوز 10 اس که به مراتب امکانات کمتری دارد، نباشد.

به گزارش سافت گذر، کریس واکر، نائب رئیس بخش محاسبات گروهی و مدیرکل پلتفرم موبایل شرکت اینتل می‌گوید:(( پردازنده‌های جدید نسل 8 اینتل باز هم با عملکرد فوق‌العاده خود به عنوان پرچمداران ما شناخته خواهند شد. حالا با قابلیت جدید Gigabit Wi-Fi، سرعت اتصال بیشتر شده و دوام باتری نیز افزایش یافته است که این امکانات بیشتر به درد گوشی‌ها می‌خورند)).

در پایان اشاره کنیم، اینتل با تولید پردازنده‌های جدید که عمر باتری بیشتری دارند، سعی کرده تا از آنها در سیستم‌های سبک و گوشی‌های تلفن همراه بهره ببرد.

لازم به ذکر است که دستگاه‌های دارای پردازنده‌های سری U حدود 16، و دستگاه‌های دارای پردازنده‌های سری Y حدود 19 ساعت دوام باتری خواهند داشت.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42626 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/07 تعداد مشاهده: 1785
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر