کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

از اکسپریا ایکس زد 3 رونمایی شد

به گزارش سافت گذر، با تولید گوشی اکسپریا ایکس زد 2 و خانواده آن، سونی شروع سفر در آینده را آغاز کرد و حالا ماجراجویی این کمپانی با معرفی اکسپریا ایکس زد 3 ادامه پیدا کرده است.

سونی اکسپریا اکسپریا ایکس زد 3 اکسپریا ایکس زد 2 Xperia XZ2 Xperia XZ3

با معرفی این دستگاه، سونی سعی کرد تا نوآوری‌هایی در حوزه نرم‌افزاری گوشی داشته باشد و به نظر می‌رسد تا حدودی نیز موفق شده است به طوری که می‌توان ادعا کرد که اکسپریا ایکس زد 3 از هر نظر یک رقیب سرسخت برای پرچمداران سامسونگ و هوآوی خواهد بود.

همه چیز با هم

چند سالی است که سونی در حوزه فروش گوشی تلفن همراه آمار جالبی از خود به ثبت نرسانده است حالا این اتفاق یا به خاطر ظاهر عجیب و غریب دستگاه‌هاست، یا به خاطر بالا رفتن کیفیت محصولات رقبا. بهرحال وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند سونی چندان خوب نیست ولی آن کسانی که همواره به این کمپانی ژاپنی وفادار بوده‌اند و از محصولات آن استفاده کرده‌اند، متوجه این شده‌اند که سونی در حال پوست‌اندازی است و این اتفاق بخصوص از زمان معرفی اکسپریا ایکس زد 2 بیشتر به چشم خورده است که البته با تولید اکسپریا ایکس زد 3 ادامه یافته است.

ظاهر بهبود یافته

طراحی جدید گوشی اکسپریا ایکس زد 3، گواه این موضوع است که سونی یکی از موانع موجود در مسیر پیشرفت را پشت سر گذاشته است. متأسفانه مدل قبلی یعنی اکسپریا ایکس زد 2 به اندازه کافی نقص داشت که بتوانیم نکات منفی آن را بازگو کنیم. برای مثال، وزن آن زیاد بود و ضخامت نسبتاً زیاد آن سبب شده بود تا ظاهر مدرنش زیر سؤال برود. اوج ظاهر نامناسب این دستگاه به اسکنر اثر انگشت آن باز می‌گردد یعنی جایی که شما نمی‌توانید حتی پس از چند ماه استفاده، هنوز هم به آن عادت کنید. البته برخی از این ناهماهنگی‌ها در اکسپریا ایکس زد 3 نیز به چشم می‌خورد ولی باز هم مقدار آنها کم شده است. مثلاً کمپانی کره‌ای وزن پرچمدار جدیدش را کاهش داده است و طراحی آن به گونه‌ای شده که راحت‌تر می‌توان آن را در دست گرفت. یک نکته امیدوارکننده دیگر در مورد ظاهر نسبتاً مدرن اکسپریا ایکس زد 3 این است که همچون بسیاری از گوشی‌های سال 2018، لبه‌های این دستگاه حالا منحنی شده‌اند.

سونی اکسپریا اکسپریا ایکس زد 3 اکسپریا ایکس زد 2 Xperia XZ2 Xperia XZ3

ممکن است در نگاه اول متوجه این ویژگی مهم نشوید ولی واقعیت این است که نبود همین طراحی جدید سبب نارضایتی بسیاری از دارندگان اکسپریا ایکس زد 2 شده بود که خوشبختانه این نکته منفی در اکسپریا ایکس زد 3 به چشم نمی‌خورد.

سونی اکسپریا اکسپریا ایکس زد 3 اکسپریا ایکس زد 2 Xperia XZ2 Xperia XZ3

به گزارش سافت گذر، نکته جذاب دیگر در مورد پرچمدار جدید سونی، وجود صفحه نمایش اولد است به گونه‌ای که ممکن است افراد علاقه‌مند فکر کنند این دستگاه با نمایشگر 6 اینچی از صفحه نمایش سامسونگ استفاده می‌کند.

علاوه بر نوآوری‌های گفته شده، نکات ریز دیگری نیز وجود دارد که اکسپریا ایکس زد 3 را نسبت به اکسپریا ایکس زد 2 متفاوت‌تر می‌کند. در این دستگاه یک ناچ قرار گرفته ولی اندازه آن به گونه‌ای نیست که بتوان آن را به راحتی مشاهده کرد. این بریدگی آن‌قدر کوچک است و در پشت دستگاه قرار می‌گیرد تا فریم آلومینیومی را در بالای یو‌اس‌بی تایپ سی راحت‌تر مشاهده کنیم.

سونی اکسپریا اکسپریا ایکس زد 3 اکسپریا ایکس زد 2 Xperia XZ2 Xperia XZ3

صفحه نمایشی که عاشقش می‌شوید

با استفاده از پنل اولد در اکسپریا ایکس زد 3 به عنوان صفحه نمایش، باید بگوییم که شرکت ژاپنی بالأخره مسیری را آغاز کرده که در حوزه تولید تلویزیون‌های خود چندین سال است آن را انجام می‌دهد.

این کمپانی ژاپنی استفاده از تکنولوژی IPS را به همراه افزایش نسبت دید در محیط‌های پر نور به خوبی انجام داده است و صفحه نمایش‌های اولد نیز توانسته‌اند قدرت خود را در محیط‌های تیره و تار به رخ بکشند.

سونی اکسپریا اکسپریا ایکس زد 3 اکسپریا ایکس زد 2 Xperia XZ2 Xperia XZ3

نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3 آن‌قدر باکیفیت است که این کمپانی گزارش داده می‌توان در آن محتوای HDR را اجرا نمود.

به گزارش سافت گذر، با توجه به وجود لبه‌های منحنی صفحه نمایش، سونی به پرچمدار جدید خود ویژگی تازه‌ای به نام SideSense افزوده است. بر خلاف Active Edge در گوشی‌های گوگل و Edge Sense در موبایل‌های اچ‌تی‌سی، SideSense سونی به فشردن بدنه اکسپریا ایکس زد 3 مربوط نمی‌شود بلکه مورد استفاده از این نوع تکنولوژی، انجام برخی فعالیت‌ها است. برای مثال دو بار ضربه زدن روی این لبه‌ها، باعث باز شدن نرم‌افزار دوربین و یا اجرای دستیار هوشمند صوتی می‌شود. مطمئناً چنین فناوری بسیار کاربردی خواهد بود که البته تا کنون در آزمایش مختلف به خوبی کار کرده است.

دوربین قدیمی، نرم‌افزار جدید

در نهایت، سونی به نظرات برخی از مشتریان خود گوش داده و نه تنها نرم‌افزار دوربین محصولش را بهبود داده، بلکه خودِ دوربین را نیز دست‌خوش تغییراتی کرده است.

سخت‌افزار ماژول دوربین اصلی تقریباً همان است که در اکسپریا ایکس زد 2 وجود داشت به طوری که یک لنز 19 مگاپیکسلی با سنسور Exmor R به کار رفته که با استفاده از آن می‌توان فیلم‌های اسلوموشن با 960 فریم بر ثانیه ضبط کرد. ضمن اینکه روزهای سردرگمی در اپلیکیشن دوربین نیز می‌توان گفت به پایان رسیده است.

زمانی که اپلیکیشن دوربین را اجرا می‌کنید، ممکن است احساس باز کردن نرم‌افزار دوربین گوشی‌های سامسونگ را داشته باشید ولی در مقایسه با اپلیکیشن موجود در اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم، می‌توان ادعا کرد که در این حوزه پیشرفت‌های زیادی را شاهد هستیم ولی از نظر کارایی و ویژگی‌های جدید، چیز خاصی مشاهده نمی‌شود.

سونی اکسپریا اکسپریا ایکس زد 3 اکسپریا ایکس زد 2 Xperia XZ2 Xperia XZ3

به گزارش سافت گذر، سونی در پرچمدار جدید خود نیز دکمه سخت‌افزاری دوربین را قرار داده است که با فشردن آن بتوان دوربین را حتی از حالت استندبای نیز اجرا نمود. با برداشتن گوشی به صورت افقی، دوربین دستگاه به صورت اتوماتیک اجرا می‌شود که با یک ضربه معمولی روی صفحه نمایش، می‌توان عکس مورد نظر خود را گرفت و در گالری ذخیره کرد.

اگر فکر می‌کنید هنوز هم باید ویژگی‌های بیشتری در دوربین اکسپریا ایکس زد 3 وجود داشته باشد، باید بگوییم که اسکن 3D به زودی به محصولات سونی خواهد آمد تا بتوان انیمیشن‌هایی را با پلک زدن و لبخند ساخت. این قابلیت تا زمان آغاز فروش اکسپریا ایکس زد 3 در دسترس نخواهد بود ولی قرار است در آینده از طریق بروزرسانی اپلیکیشن دوربین در اختیار همگان قرار گیرد.

سونی اکسپریا اکسپریا ایکس زد 3 اکسپریا ایکس زد 2 Xperia XZ2 Xperia XZ3

به نظر می‌رسد فروش اکسپریا ایکس زد 3 پس از مدت کوتاهی از همایش IFA آغاز شود.

سونی از همان ابتدا اندروید 9.0 را در اکسپریا ایکس زد 3 به عنوان سیستم عامل قرار داده است بنابراین دارندگان مدل‌های خانواده اکسپریا ایکس زد 2 نیز می‌توانند امیدوار به دریافت ویژگی‌های اسکن 3D لبخند و پلک زدن، و همچنین آپدیت نرم‌افزار دوربین باشند.

به گزارش سافت گذر، سونی تصمیم گرفته تا پرچمدار جدیدش را 799 یورو و یا 932 دلار به فروش برساند و از آن جایی که همچنان تقاضا برای اکسپریا ایکس زد 2 نیز وجود دارد، این دستگاه‌ها همزمان با یک‌دیگر تولید خواهند شد و به فروش خواهند رسید.

نگاهی کلی به مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد 3

ابعاد   158*73*9.9 میلی‌متر 
 وزن   195 گرم
 ظرفیت باتری   3300 میلی‌آمپر
 سایز صفحه نمایش  6 اینچ 
نوع صفحه نمایش   آمولد
رزولوشن صفحه نمایش   1440*2880 پیکسل 
 دوربین سلفی   13 مگاپیکسل
 دوربین عقب  19 مگاپیکسل
 نوع فلش  چراغ LED 
 رابط کاربری لانچر اکسپریا
رم    4 گیگ
 حافظه داخلی   64 گیگابایت
 قابلیت نصب کارت حافظه   دارد (از نوع میکرو SD)
 تراشه   پردازنده اسنپ‌دراگون 845
 تعداد هسته‌ها  8 
حداکثر سرعت پردازنده    2.8 گیگاهرتز
 قابلیت اتصال  LTE، NFC، بلوتوث 5.0، HSPA 

نکات پایانی

سونی واقعاً سعی کرده تا مشکلات اکسپریا ایکس زد 2 را با تولید اکسپریا ایکس زد 3 از بین ببرد و تا حدودی نیز موفق بوده است و هرچند ممکن است در نگاه اول و کار کردن با گوشی متوجه بهبود نرم‌افزار آن نشوید، ولی به طور کلی از اکسپریا ایکس زد 2 بهتر است.

صفحه نمایش 6 اینچی سبب می‌شود تا اکسپریا ایکس زد 3 را یک دستگاه ایده‌آل برای تماشای فیلم‌های 1080p بدانیم و با توجه به سخت‌افزار قدرتمند، این گوشی را می‌توان یک دستگاه مناسب برای گیمرها نیز دانست.

در پایان اشاره کنیم که اگرچه ممکن است نقص‌هایی در اکسپریا ایکس زد 3 وجود داشته باشد ولی مطمئناً می‌توان این دستگاه را آلترناتیو مناسبی برای گلکسی اس 9 پلاس، گوگل پیکسل 2 و هوآوی پی 20 پرو دانست.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42642 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/09 تعداد مشاهده: 2044
سافت گذر