کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین شارژرهای وایرلس معرفی شده در همایش IFA 2018

به گزارش سافت گذر، استفاده از شارژرهای وایرلس طی سالیان اخیر بسیار گسترده‌تر شده ولی پشتیبانی محصولات اپل از تکنولوژی Qi سبب شد تا نسل جدیدی از این دستگاه‌ها وارد بازار شود. شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی موبایل نیز در تلاش هستند تا محصولاتی بسازند که می‌توانند گوشی‌های اپل و سامسونگ را شارژ کنند به همین دلیل هر روز شاهد رونمایی از یک شارژر بیسیم جدید هستیم.

شارژر شارژر بیسیم شارژر وایرلس IFA 2018 IFA

همایش IFA 2018، بهترین فرصت برای تولیدکنندگان شارژرهای بیسیم بود تا بهترین محصولات خود را معرفی کنند. با سافت گذر همراه باشید تا با بهترین شارژرهای وایرلس آشنا شوید.

ANKER POWERWAVE 15

شارژر شارژر بیسیم شارژر وایرلس IFA 2018 IFA

معمولاً طرفداران محصولات Anker به خاطر قیمت‌های مناسب و دوام بالا زیاد هستند و در این بین، سری PowerWave  نیز به خاطر ظاهر خاص خود بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. حالا Anker برای اینکه محصول جدیدی در خط تولید PowerWave بسازد، از شارژر وایرلس مدرن‌تر با بدنه مشکی و فریم آلومینیومی رونمایی کرده است.

پایه‌های این شارژر از جنس لاستیک هستند تا در سطوح مختلف لیز نخورند. ضمن اینکه یک نور آبی هم در قسمت جلویی این وسیله قرار گرفته تا هنگامی که دستگاه شارژ شد را به افراد نشان دهد.

هنوز صحبتی در مورد قیمت این محصول نشده ولی به نظر می‌رسد با آن بتوان گوشی‌های گلکسی سامسونگ و آیفون اپل را شارژ و به زودی بتوان آن را در بازار پیدا کرد.

MOSHI PORTO Q

شارژر شارژر بیسیم شارژر وایرلس IFA 2018 IFA

به خاطر شهرت و محبوبیت بالا، Moshi یکی از برندهای شناخته‌شده در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل است که به تازگی نیز از سری جدید شارژرهای بیسیم رونمایی کرده است.

بهترین سری از خط تولید جدید، مدل MOSHI PORTO Q می‌باشد که دارای پوششی پارچه‌ای و باتری درونی با قدرت 5000 میلی‌آمپر است. این یعنی شما می‌توانید این دستگاه را به هر جا که می‌خواهید ببرید و گوشی خود را شارژ کنید. این محصول برای سهولت در امر شارژ کردن گوشی‌های فاقد کارکرد Qi، از یو‌اس‌بی پورت A پشتیبانی می‌کند.

MOSHI PORTO Q قرار است در چند ماه آینده با قیمت 80 دلار به فروش برسد. البته نمونه‌ای دیگر از آن بدون باتری درونی نیز وجود دارد که قیمت آن 40 دلار می‌باشد.

NOMAD BASE STATION

شارژر شارژر بیسیم شارژر وایرلس IFA 2018 IFA

به خاطر کلاسیک بودن ظاهر محصولات Nomad، نمی‌توان به راحتی از تولیدات چرمی این کمپانی گذشت. این دستگاه‌ها بسیار فوق‌العاده هستند و حالا به نظر می‌رسد از شارژرهای بیسیم رونمایی شده باشد.

از آن‌جایی که مردم معمولاً دستگاه‌های متعددی دارند که با تکنولوژی Qi شارژ بیسیم سازگاری دارد، بهترین انتخاب آنها می‌تواند مدل Base Station شرکت Nomad باشد زیرا می‌توان دو گوشی را به طور همزمان شارژ کرد. این دستگاه گوشی‌ها را با بالاترین سرعت ممکن شارژ می‌کند و هیچ فرقی ندارد که گوشی آیفون است یا گلکسی.

این شارژر بیسیم که دارای پوشش چرمی مشکی است را می‌توان به راحتی در هر محلی مورد استفاده قرار داد. Base Station به خاطر پشتیبانی از گوشی‌های قدیمی و فاقد فناوری Qi، دارای پورت یو‌اس‌بی تایپ A است و برای گوشی‌های جدیدتر یک پورت یو‌اس‌بی تایپ C دارد.

این محصول به زودی وارد بازار خواهد شد و با قیمت 100 دلار به فروش خواهد رسید.

VENTEV WIRELESS CHARGEPAD

شارژر شارژر بیسیم شارژر وایرلس IFA 2018 IFA

پارچه خاکستری معمولاً یک نوع پوشش مدرن برای شارژرهای بیسیم به حساب می‌آید به همین دلیل در محصول جدید شرکت Ventev پایه‌های آلومینیومی با پوشش لاستیکی را شاهد هستیم تا دستگاه روی سطوح لیز نخورد. محصول این کمپانی به همراه یک کابل و آداپتور عرضه می‌شود تا بیشترین سرعت شارژ را در اختیار افراد قرار دهد. به علاوه، یک نور آبی رنگ نیز در جلوی دستگاه وجود دارد تا نشان دهد گوشی روی آن قرار گرفته است. این شارژر هم‌اکنون با قیمت 50 دلار در سایت آمازون برای خرید دسترس است.

AIRCHARGE DUAL CHARGER

شارژر شارژر بیسیم شارژر وایرلس IFA 2018 IFA

این شارژر بیسیم قابلیت شارژ همزمان دو گوشی را دارد. ضمن اینکه می‌توان با آن یک گوشی را شارژ کرد و در کنار آن نیز وسیله‌ای دیگر مانند گیم پد پلی‌استیشن را شارژ نمود.

شرکت Aircharge می‌خواهد یک محصول را در اختیار مشتریانش قرار دهد که می‌توان روی آن یک پلی‌استیشن 4 را گذاشت. این وسیله با بیشترین سرعت و به صورت بیسیم گوشی را شارژ می‌کند و ظاهر آن مشکی است. خودِ شارژر تنها 40 دلار قیمت دارد ولی اگر قسمت مربوط به پلی‌استیشن 4 را نیز می‌خواهید باید 20 دلار بیشتر بپردازید. البته Aircharge به دنبال این است تا ترکیب محصولاتش را به صورت یک‌جا و در آینده‌ای نزدیک به فروش برساند. لازم به ذکر است که این کمپانی دارای خط تولید جدید شارژرهای بیسیم می‌باشد که بدنه‌ای چوبی، چرمی و یا شیشه‌ای دارند.

ZENS DUAL AND WATCH

شارژر شارژر بیسیم شارژر وایرلس IFA 2018 IFA

بر روی تخته شارژر بیسیم آلومینیومی، محلی برای شارژ یک اپل واچ نیز تعبیه شده است. ضمن اینکه با سرعت بالای 20 وات نیز می‌توان همزمان دو گوشی را شارژ کرد. این دستگاه دارای ظاهر بسیار قدرتمند است که روی سطوح مختلف لیز نخواهد خورد. به علاوه، این شارژر از فناوری‌های Qi و MFi پشتیبانی می‌کند. یک LED سفید رنگ نیز روی هر صفحه وجود دارد تا نشان دهد دستگاه در حال فعالیت است.

با قابلیت شارژ همزمان دو گوشی و یک اپل واچ، این وسیله به یک دستگاه ایده‌آل برای متقاضیان خرید شارژر بیسیم به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که این شارژر از تاریخ 15 سپتامبر و با قیمت 100 دلار از سایت Best Buy قابل خریدن است.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42659 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/11 تعداد مشاهده: 1691
اخبار مرتبط
سافت گذر