کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9154 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال‌جی و سامسونگ اولین تلویزیون های 8K را تولید کردند

به گزارش سافت گذر، ال‌جی و سامسونگ که دو شرکت بزرگ در دنیای تکنولوژی هستند، توانستند با تولید اولین تلویزیون‌های 8K، رقابت در دنیای فناوری را به مرحله جدیدی ببرند.

ال‌جی سامسونگ تلویزیون 8K 4K تلویزیون 8K تلویزیون 4K

ال‌جی در مورد تلویزیون 8K و اولد خود خبرهای زیادی منتشر نکرده ولی می‌دانیم که این محصول تنها با یک سایز تولید شده است. این دستگاه که دارای رزولوشن 430*7680 است، از نسبت بدنه به تصویر 16:9 بهره می‌برد. بد نیست اشاره کنیم که در این تلویزیون ال‌جی، از 33 میلیون واحد نوری استفاده شده است.

Brian Kwon، مدیر بخش لوازم خانگی ال‌جی می‌گوید:(( ما با تولید اولین تلویزیون 8K، گام بلندی در دنیای فناوری برداشتیم و در زمینه نمایشگرها، به موفقیت چشمگیری دست یافته‌ایم)).

اما شرکت سامسونگ نیز ساکت ننشسته و او هم اولین تلویزیون 8K خود را معرفی کرد. این تلویزیون که با مدل Q900R شناخته می‌شود، در 4 اندازه 65، 75، 82 و 85 اینچی تولید شده و امکاناتی نظیر Q HDR 8K، 8K AI Upscaling، پردازنده کوانتومی 8K و رزولوشن واقعی 8K دارد که کاربرد هر یک از ویژگی‌های اشاره شده را در ادامه می‌توانید ببینید:

ال‌جی سامسونگ تلویزیون 8K 4K تلویزیون 8K تلویزیون 4K

  • رزولوشن واقعی 8K: حدود 4000 واحد روشنایی، تعداد پیکسلهای آن 4 برابر تلویزیون‌های 4K UHD و 16 برابر تلویزیون‌های فول اچ‌دی
  • Q HDR 8K: شفافیت بهتر تصاویر و تماشای فیلم با کیفیتی که سازنده آن مدنظر دارد
  • 8K AI Upscaling: با استفاده از هوش مصنوعی، کیفیت تصویر و صدا را به گونه‌ای تنظیم می‌کند تا صرف‌نظر از کیفیت اصلی، با فناوری 8K سازگاری داشته باشد
  • پردازنده کوانتومی پیکسل 8K: توانایی شناسایی و افزایش کیفیت تصویر و صوت را بر عهده دارد

قیمت تلویزیون‌های 8K

Neil Shah، مدیر تیم تحقیقاتی Counterpoint می‌گوید:(( دلیل اینکه می‌توانیم تولید تلویزیون‌های 8K را باور کنیم، وجود تلویزیون‌های 4K می‌باشد)).

مرکز آمار این تیم تحقیقاتی بر این باور است که حدود 250 هزار تلویزیون 8K تا پایان سال 2018 به فروش می‌رسد و احتمالاً تا سال 2022، حداقل 7 میلیون از این دستگاه‌ها به فروش خواهد رسید.

Neil Campling، مدیر Mirabuad Securities می‌گوید:(( تا زمانی که محتوای مناسبی برای فناوری 8K تولید شود، این تکنولوژی پیشگام خواهد بود به دلیل اینکه چنین رویدادی پیش از این برای فناوری 4K رخ داده بود. البته این تکنولوژی‌ها مطمئناً با سرعت کمی آغاز خواهند شد. مثلاً در ابتدا، بسیاری از محتواها با 4K سازگاری نداشتند ولی به تدریج و با گذشت زمان به خوبی خود را به این فناوری رساندند)).

دو شرکت تولیدکننده اولین تلویزیون‌های 8K یعنی ال‌جی و سامسونگ حرفی درباره قیمت این دستگاه‌ها نزده‌اند ولی برخی‌ها بر این باورند که تلویزیون 70 اینچی با قیمت حداقل 13000 دلار به فروش می‌رسد بنابراین تلویزیون‌های 8K ارزان نخواهند بود.

NBC می‌گوید:(( نگرانی‌هایی از بابت تولید محتوای 8K و عرضه آنها وجود دارد زیرا امروزه اکثر سایت‌های پخش کننده ویدیو مانند نتفلیکس و آمازون با کیفیت 4K سازگاری دارند.


منبع: techtimes.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42671 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/12 تعداد مشاهده: 1538
اخبار مرتبط
سافت گذر