کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

شباهت پردازنده اسنپ‌ دراگون 855 به A11 بیونیک اپل

به گزارش سافت گذر، پردازنده کووالکوم اسنپ‌دراگون 845 تقریباً در بهترین گوشی‌های اندرویدی (به غیر از محصولات سامسونگ و هوآوی) به کار رفته است ولی به خاطر معرفی در بهار امسال، دیگر قدیمی به حساب می‌آید بنابراین باید منتظر نسخه جدید آن باشیم.

کووالکوم اسنپ‌دراگون پردازنده اپل مایکروسافت تراشه

نسخه پیشرفته‌تر پردازنده اسنپ‌دراگون 845 که احتمال زیاد اسنپ‌دراگون 855 شناخته می‌شود اخیراً در صفحه تولید به چشم خورده است و هرچند نام اصلی آن در لیست Geekbench وجود ندارد ولی اسم رمز آن msmnile می‌باشد.

کووالکوم اسنپ‌دراگون پردازنده اپل مایکروسافت تراشه

اسنپ‌دراگون 855 که در یک دستگاه دارای 6 گیگ رم و اندروید P مورد آزمایش قرار گرفت، نشان داد که نتیجه چند هسته‌ای آن برابر با 10469 می‌باشد و این یعنی یکی بودن با پردازنده A11 بیونیک اپل که سال گذشته آن را در آیفون‌ها مشاهده کردیم.

کووالکوم اسنپ‌دراگون پردازنده اپل مایکروسافت تراشه

امتیاز تک هسته‌ای تراشه بعدی کووالکوم هنوز هم نتوانسته با تراشه تولیدی توسط اپل مطابقت کند. چنین اتفاقی به آن معناست که اپل بیکار ننشسته و پردازنده A12 خود که به مراتب از A11 بهتر بوده و قرار است از آن در سه آیفون آتی استفاده کند را تولید کرده است.

کووالکوم اسنپ‌دراگون پردازنده اپل مایکروسافت تراشه

با این حال اگر سال آینده شاهد حضور اسنپ‌دراگون 855 در گوشی‌های اندرویدی بودیم، نباید انتظار داشته باشیم تا بهترین دستگاه اندرویدی از محصولات اپل دارای پردازنده A12 عملکرد بهتری به ثبت برسانند زیرا تراشه تولید شده توسط اپل بسیار بهتر از اسنپ‌دراگون 855 است.

این احتمال نیز وجود دارد که اصلاً اسنپ‌دراگون 855 در گوشی‌ها به کار نرود و آن را در دستگاه‌های ویندوزی ببینیم زیرا مایکروسافت و کووالکوم اخیراً همکاری آغاز کرده‌اند تا لپ‌تاپ‌های دارای ARM تولید کنند که البته در این برهه زمانی نمی‌توان با قطعیت در این‌باره سخن گفت.

نکته دیگر در مورد اسنپ‌دراگون 855 این است که در آزمایش HTML5، مرورگر Chrome Dev از 555 امتیاز ممکن، توانست 510 امتیاز را کسب کند.


منبع: gsmarena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42682 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/13 تعداد مشاهده: 8333
اخبار مرتبط
سافت گذر